joi, 26 iunie 2008

Flutur reamenajează biroul din care a condus Mîrza

Noii membri ai Executivului judeţean şi-au stabilit birourile în care îşi vor desfăşura activitatea în acest mandat. Preşedintele Consiliului Judeţean, Gheorghe Flutur, va lucra în biroul deţinut de predecesorul său, Gavril Mîrza, dar în care va efectua o serie de modificări. „Am trecut la o uşoară modificare a biroului”, a declarat ieri Flutur, care a subliniat că îşi doreşte mai multă lumină. Şeful administraţiei judeţene nu a putut spune dacă va schimba sau nu mobilierul de culoare neagră din biroul său însă a afirmat cu certitudine că va fi înlocuită mocheta. „Am scos mobilierul din birou pentru a face un alt aranjament. E un pic întunecos în birou iar eu îmi doresc mai multă lumină. Nu ştiu dacă schimbăm mobilierul dar mocheta e clar că o vom înlocui. Tote culorile îmi plac însă cel mai mult îmi place portocaliul. Asta nu înseamnă că mobila va fi de această culoare însă trebuie să fie mai multă lumină. Vreau un aranjament simplu şi funcţional”, a spus Flutur. El a ţinut să precizeze că biroul nu este aşa de important pentru că „biroul meu şi al colegilor mei va fi mai mult în teritoriu decât aici”. „Biroul la purtător va fi soluţia”, a încheiat Flutur. Vicepreşedintele Vasile Ilie va activa în încăperea în care a lucrat Stela Acatrinei iar Dan Cadariu în biroului fostului vice Eugen Uricec.