miercuri, 2 iulie 2008

Prefectura chestionează cetăţenii cu privire la calitatea serviciilor

Instituţia Prefectului Judeţului Suceava chestionază cetăţenii cu privire la calitatea serviciilor oferite de angajaţii săi. Astfel, cei care vin cu probleme la Prefectură vor primi câte un chestionar privind „opinia cetăţeanului” pe care după completare îl vor introduce într-o „cutie cu opinii”. Periodic, aceste chestionare vor fi analizate şi, în funcţie de rezultate, se vor lua măsuri de îmbunătăţire a activităţii instituţiei. „Politica Instituţiei Prefectului - Judeţul Suceava este de a da o nouă dimensiune conceptului de „administrare” în sensul creşterii nivelului de satisfacere a cerinţelor utilizatorilor serviciilor acestei instituţii prin asigurarea transparenţei decizionale, reducerea birocraţiei şi îmbunătăţirea continuă a serviciilor. Viziunea Instituţiei Prefectului este de a deveni partenerul de încredere al cetăţenilor, instituţiilor şi structurilor locale, judeţene şi europene pentru îndeplinirea atribuţiilor legale. Pentru Prefectură calitatea înseamnă cetăţeni mulţumiţi de serviciile publice furnizate, îndeplinirea atribuţiilor legale în condiţii de eficienţă, transparenţă şi îmbunătăţirea continuă a activităţii”, a declarat prefectul Ştefan Alexandru Băişanu.