marți, 18 martie 2008

Donţu propune vizite cu presa la locuinţa sa şi la cele ale lui Flutur

Donţu propune vizite cu presa la locuinţa sa şi la cele ale lui Flutur


Vicepreşedintele organizaţiei judeţene a PSD, Ovidiu Donţu, s-a arătat deranjat de faptul că liderul democrat-liberalilor suceveni, senatorul Gheorghe Flutur, l-a comparat cu nepotul mătuşii Tanmara. Donţu i-a transmis lui Flutur să nu jignească inteligenţa electoratului sucevean cu „diversiuni de tipul mătuşii Tamara”. „Diversiuni lansate culmea de cel mai îmbogăţit politician cu bunuri provenite de la mătuşi din judeţul Suceava, cel mai îmbogăţit politician din zona mătuşilor din Germania şi culmea mi se aruncă mie această asociere cu mătuşi. Eu care nu am lucrat niciodată la stat, care provin dintr-o familie modestă, care am crescut orfan de tată, care am două credite la bănci, care locuiesc într-un apartament de 20 de metri pătraţi cu soţia şi copilul spre deosebire de domnul Flutur care are două vile, trei maşini şi un buget impresionant atras în viaţa politică de a putu ţine o campanie electorală naţională la alegerile europarlametare numai prin contribuţia domniei sale”, a declarat Donţu. El îi recomandă liderului PD-L ca în relaţia cu el „să renunţe la aroganţa proaspăt îmbogăţitului care a lucrat toată viaţa la stat”. „Dacă are bărbăţia să mai continue dialogul cu mine pe acest subiect atunci îi propun să invităm mass-media să viziteze atât apartamentul meu de 30 de metri pătraţi cât şi vilele domniei sale eventual şi vila primarului Lungu din Salcea”, a mai spus Donţu.