luni, 5 mai 2008

Start în campanie de la mormântul lui Franz cavaler Des Loges


Candidatul PSD la funcţia de primar al municipiului Suceava, Ovidiu Donţu, a luat startul în campania electorală de la mormântul lui Franz cavaler Des Loges, primar al Sucevei între anii 1891-1914 (foto). Donţu a declarat că are un respect deosebit faţă de Franz cavaler Des Loges care a făcut din Suceava un oraş de talia celor mai importante capitale europene. „Am ţinut foarte mult ca startul în această campanie să-l fac la mormântul lu Franz cavaler Des Loges. Unii spun că există şi o asemănare fizică între mine şi Franz cavaler Des Loges dar las sucevenii să stabilească acest lucru. Este cel mai important primar al Sucevei care a făcut din Suceava furnizor de energie electrică, a construit vechea primărie, a construit Liceul Ştefan cel Mare, a construit Spitalul vechi, a sistematizat oraşul, a construit străzi. Dezvoltarea Sucevei se leagă de acest primar. Practic a făcut din Suceava dintr-o comună urbană un oraş. Iată de ce am ţinut să încep acest drum de 30 de zile aici”, a motivat Donţu. El l-a parafrazat pe Franz cavaler Des Loges care la inagurarea căii ferate Iţcani-Areni a spus „am legat Suceava la Europa” spunând că la fel ca el îşi propune acum să ducă Suceava în Europa. „Astăzi la fel ca şi sucevenii anului 1936 vin la mormântul lui Franz cavaler Des Loges şi îmi plec fruntea cu recunoştinţă. Iată de ce îmi iau angajamentul că voi face din Suceava oraşul proiectelor europene”, a spus Donţu care a depus o jerbă de flori la mormântul fostului primar al Sucevei. De menţionat că Donţu a depus o jerbă de flori şi la mormântul lui Simion Florea Marian.