marți, 26 august 2008

Handbaliştii suceveni mai adaugă o "victimă" în campania de pregătire

În cel de-al treilea turneul premergător debutului de campionat în Liga Naţională de handbal masculin, CS Universitatea Suceava a jucat la Cluj împotriva echipelor Minaur Baia Mare, Dinamo şi U Cluj. Tinerii sportivi suceveni au mai avut câteva întâlniri de calibru în acest sezon cu toate din cele trei competitoare de la Cluj, reuşind în disputele anterioare un egal cu Minaur Baia Mare, o victorie cu U Cluj şi o înfrângere cu Dinamo. CS Universitatea Suceava a pierdut în primul meci al turneului clujean în faţa celor de la Minaur Baia Mare, scor 26-27 şi a cedat şi în faţa gazdelor cu 31-29, dar a învins pe Dinamo cu 37-34.

“Turneul găzduit de Cluj a fost unul dificil şi solicitant, turneu în care am aflat oarecum pe ce poziţii ne aflăm în acest moment. Sigur că ne-am fi dorit să-i pe toţi, însă nereuşitele ne determină să fim mult mai circumspecţi la debutul de campionat. Am pierdut cu echipele pe care le-am învins săptămânile trecute, dar am depăşit pe Dinamo, o formaţie care are în componenţă mai mulţi tineri jucători de la Centrul Olimpic Sighişoara. Fiecare echipă are regimul ei de pregătire, dar sunt absolut convins că pentru oricare dintre ele este esenţial ca la începutul sezonului să fie în formă maximă” a declarat antrenorul echipei CS Universitatea Suceava, Leonard Bibirig.

La finele acestei săptămâni echipa suceveană componenţă a Ligii Naţionale de handbal masculin va participa la turneul de la Odorhei împreună cu formaţiile UCM Reşiţa, HC Odorhei şi o grupare din Serbia.