vineri, 9 ianuarie 2009

Tot mai multi romani se imprietenesc pe internet


Utilizarea retelelor sociale online in Romania a inregistrat o crestere importanta in 2008, urmand tendinta cresterilor la nivel european, de 35%, informeaza reprezentantii retelei sociale Neogen.


Potrivit datelor unui studiu realizat de agentia de publicitate Universal McCann, in luna martie 2008, apoape 10% din populatia Romaniei folosea acest mod de socializare, fata de 15,6% in Germania, 23,8% SUA, 29,1% Marea Britanie si un maxim de 36,4% Olanda.

Datele studiului prevad cresteri spectaculoase ale acestui tip de socializare pentru 2009 in Romania, site-urile retelelor fiind percepute de romani ca un domeniu de explorat si incitant, care tinde sa inlocuiasca treptat e-mailul.

Principala retea de socializare din Romania este Neogen, utilizata cu precadere de romanii care traiesc in mediu urban (bucurestenii detin peste 40% din traficul inregistrat).

Cu un total de peste 593.000 membri (80% in segmentul de varsta 20-40 ani), Neogen a inregistrat in 2008 o medie zilnica de 68.000 vizite in cluburile de socializare si content sharing. Serviciul de dating (Noi2.ro) a inregistrat in 2008 o medie zilnica record, de 160.000 vizite, mai informeaza reprezentantii site-ului.