miercuri, 13 februarie 2008

Precizari generale

Modalitatile de contestare a deciziei institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate:

- Conform prevederilor art.21 si art.22 din Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cetatenii se pot adresa cu reclamatie administrativa conducatorului institutiei publice, in termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta a refuzului explicit sau tacit al angajatilor din cadrul autoritatii sau institutiei publice.
- Daca solicitantul, dupa primirea raspunsului la reclamatia administrativa, se considera in continuare lezat in drepturile sale prevazute de lege, poate face plangere la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul institutiei publice.

  • Lista cuprinzand documentele de interes public produse si utilizate la Consiliul Judetean Suceava a fost stabilita prin Dispozitia presedintelui nr.65/2002 si publicata in monitorul Oficial al judetului nr.2/2002. [descarca]
  • Modele de solicitari ale informatiilor de interes public [descarca]
  • 0 comentarii: