joi, 19 iunie 2008

A dispărut cu banii băncii

Suceveanul Radu Cozariuc, în vârstă de 30 de ani,salariat la filiala Băncii Transilvania din municipiul Rădăuţi, a fost dat în urmărire generală şi internaţională după ce a tras un „tun” de aproximativ două miliarde de lei vechi de la banca la care este angajat. Asupra lui Cozariuc a început urmărirea penală sub acuzaţia de delapidare. Conform primelor cercetări fapta tânărului care are ca atribuţiune de serviciu alimentarea bancomatelor Băncii Transilvania din zonă a ieşit la iveală la finele săptămânii trecute când unul dintre aparate a indicat lipsă de numerar deşi acesta ar fi trebuit să aibă fonduri suficiente potrivit evidenţei de la unitatea bancară. Zvonurile care circulă în zonă indică faptul că Radu Cozariuc aflat în divorţ cu soţia sa ar fi dispărut cu o minoră din zona Brodina cu care se întâlnea de mai mult timp. Autoturismul său a fost găsit, încă de marţi seară, parcat în zona centrală a municipiului Suceava. „Sunt surprins de ceea ce s-a întâmplat şi parcă nu-mi vine să cred. Consider că e şi neglijenţa celor de la bancă pentru că i-au acordat prea multă încredere. Spun acest lucru pentru că şi eu am lucrat cu bani, cu valută, am fost 22 de ani casier valutar apoi am lucrat la o bancă, şi eram controlat permanent, nu ca acum. Nu mi s-a părut nimic schimbat la el în ultima perioadă, nu se afişa cu bani, mai mult cheltuielile de la casă, gaz şi celelalte le împărţeam. Nu ştiu unde este acum dar cred că se va întoarce în curând şi se vor lămuri lucrurile”, a declarat Gheorghe Cozariuc, tatăl dispărutului.