marți, 4 martie 2008

Ape tulburi la Cetatea


• Doru Botez nu mai vrea să continue la formatia din Tîrgu Neamt • antrenorul - jucător astepta ieri după-amiază o discutie cu echipa si conducerea clubului pentru a se decide definitiv • „mai sînt sanse 1% să rămîn“, a mai spus Botez • Cetatea a pierdut cu 0-2 la Fălticeni, iar Ceahlăul II a terminat 1-1 pe propriul teren cu FCM II Bacău, 1-1 •

Debut cu probleme al echipelor din Liga a III-a, nici una din cele trei nereusind să îsi treacă în cont vreo victorie. Ceahlăul II este performera, 1-1, pe propriul teren cu FCM II Bacău, în timp ce Laminorul si Cetatea Tîrgu Neamt au înregistrat esecuri, 0-1 cu Otelul II Galati, respectiv, 0-2 la Juventus Fălticeni.
Insuccesul de la Fălticeni l-a făcut pe antrenorul celor de la Cetatea Tîrgu Neamt, Doru Botez, să anunte că renuntă. „Ce să zic. A fost cel mai urît joc trăit în viata mea. Nu am jucat nimic, nimic, iar eu cu jumătăti de măsură nu sînt de acord. Mi-am dat demisia după meci. Nu mai vreau să am vreo legătură cu echipa, nici ca fotbalist. Mai sînt sanse 1% să rămîn. Dar să fie clar sînt supărat pe jucători, nu pe conducere“, a declarat fostul fotbalist al Ceahlăului. Cetatea a pierdut cu 0-2 si astfel a înregistrat si o cădere în clasament de două locuri, acum fiind pe 8.
Ceahlăul II Piatra Neamt a avut un meci dificil contra celor de la FCM II Bacău, o formatie cu mai multi jucători experimentati, bine pregătită si asezată în teren. De altfel, FCM II a avut avantaj în meciul de la Roznov timp de o jumătate de oră, gazdele primind gol în minutul 35, pentru ca Gafita să egalaze în minutul 65 în urma unui sut de la aproximativ 35 de metri. „Mă bucur că am avut puterea de a reveni pe tabelă după ce am primit gol în prima repriză. Am jucat destul de bine, însă rămînem cu regretul că în finalul jocului nu am fost ceva mai atenti si mai determinati pentru a cîstiga“, a declarat Costel Ilie, antrenorul secund de la Ceahlăul II. Meciurile etapei a XVIII-a a Ligii a III-a, Seria I, s-au încheiat astfel: CF Brăila - Pambac Bacău 0-1, Aerostar Bacău - Bujorul Tîrgu Bujor 2-0, CFR Pascani - Poli II Iasi 1-0, Willy Bacău - Rarăul Cîmpulung Moldovenesc 2-0, Leonard Pascani - Cetatea Suceava 0-3, Politehnica Galati - FC Bîrlad 3-2.