marți, 2 septembrie 2008

Au început înscrierile la Şcoala Populară de Artă "Ion Irimescu"

Ieri, conducerea Şcolii Populare de Artă "Ion Irimescu" a prezentat oferta educaţională pentru noul an de învăţămînt. Potrivit directorului instituţiei, Petru Horvat, înscrierile se fac în perioada 25 august–12 septembrie, iar probele de aptitudini se vor susţine pe 13 septembrie, între orele 9–12. "Am încheiat un an şcolar în iunie, cu aproximativ 750 de elevi. Un număr, care cred eu, şi în acest an şcolar îl vom atinge, avînd în vedere că nu am renunţat la nici o secţie, care a funcţionat în celălalt an, ci dimpotrivă am suplimentat acolo unde cererea a fost mai mare. Mă refer la clasa de pian. Revenim la două secţii prin care vrem să sprijinim mişcarea artistică din judeţ. Pentru că şcoala nu-şi poate deschide secţii peste tot în judeţ, cererile fiind destul de mari, propunem să vină la noi şi să se instruiască viitorii creatori de nuclee artistice la nivel de cămine culturale. Mă refer la instructori pentru dans popular şi dirijor de orchestră populară. Secţiile erau prinse şi anul trecut în planul de şcolarizare, dar nu am primit nici un răspuns din partea primăriilor din judeţ", a explicat dl Horvat. Pentru a urma cursurile Şcolii de Artă "Ion Irimescu", concurenţii trebuie să aibă între 7 şi 35 de ani, să completeze o cerere tip şi să achite taxa de înscriere care nu depăşeşte 30 de lei.