joi, 28 august 2008

Vitcu îl trimite pe Mîrza la mănăstire să-şi ispăşească păcatele

Fostul şef al Inspectoratului Şcolar Judeţean de pe vremea guvernării PDSR, Mihai Vitcu, în prezent proaspăt membru PD-L şi candidat al acestui partid la Senat pe colegiul Fălticeni, şi-a justificat ieri într-o conferinţă de presă plecarea din PSD şi aderarea la noua formaţiune politică condusă la nivel de judeţ de Gheorghe Flutur. Nemulţumirile lui Vitcu au dospit încă din anul 2001 odată cu schimbarea din funcţie a liderului de atunci, Ioan Băncescu şi preluarea conducerii de către actualul preşedinte Gavril Mîrza. Vitcu a criticat modul în care a fost schimbat Băncescu din funcţie arătând că după acel moment PSD a urmat permanent o curbă descendentă.

“Ce m-a determinat să plec din PSD? Alegerile interne din 2004, faptul că judeţul Suceava fost primul judeţ portocaliu în 2004, faptul că alegerile locale din acest an a dat de fapt proba evoluţiei PSD în timp. Nici un oraş important nu a fost câştigat de PSD, faptul că liderul partidului a fost înfrânt cu o diferenţă de 35.000 de voturi care spune mult şi sigur că lucrurile acestea au contat mult asupra deciziei mele”, a spus Vitcu.

Mihai Vitcu sugerează că PSD nu l-a ajutat în obţinerea funcţiilor pe care le-a avut

Mihai Vitcu a ţinut să precizeze că funcţiile pe care le-a deţinut cât a fost în PDSR-PSD respectiv cele de deputat şi de inspector general şcolar au fost obţinute graţie profesionalismului său ridicat şi nu neapărat partidului „Mi s-a imputat faptul că partidul mi-a oferit totul lapte, brânză, unt şi miere după ce chipurile am fost promovat neluându-se în seamă persoana mea. Am intrat în Parlament în anul 1996 la propunerea domnului Băncescu în baza rezultatelor pe care le aveam pe linie profesională pentru ca după aceea activitatea mea din Parlament şi din sistemul de învăţământ să spună multe. Nu am fost un oarecine în partid nici pe linie profesională”, a spus Vitcu.

El consideră că după alegerile locale din vara acestui an întreaga conducere a PSD Suceava trebuia să-şi dea demisia iar preşedintele Gavril Mîrza „probabil că trebuia sp meargă la mănăstire să-şi ispăşească păcatele făcute de voie sau de nevoie dar mai ales cele făcute de voie”. Mihai Vitcu care îl va avea contracandidat direct în colegiul Fălticeni pentru Senat pe Gavril Mîrza, a mai spus că a trecut la PD-L pentru că a găsit „o echipă puternică ce şi-a demonstrat valoarea”. „Am veni la PD-L pentru că este un partid nou care dacă ar fi fost înfiinţat în anii 90 probabil că mă regăseam în el”, a încheiat Vitcu.