duminică, 15 iunie 2008

Flutur a primit "certificatul pentru bună guvernare" a judeţului Suceava


• "Vreau să felicit colegii minunaţi ai Partidului Democrat Liberal care au crezut în această şansă, în proiectul meu şi al echiei mele şi îi asigur pe toţi sucevenii că ne vom duce la îndeplinire obiectivele pe care ni le-am propus", a declarat Gheorghe Flutur după ce a primit certificatul de preşedinte al Consiliului Judeţean Suceava

Înmânarea certificatului de preşedinte al Consiliului Judeţean Suceava şi a certificatelor pentru noii consilieri judeţeni suceveni este considerată de noul şef al administraţiei judeţene, Gheorghe Flutur, "o zi importantă pentru Suceava". "Aş spune mai întâi că cele 19 certificate pe care le-au primit membrii Partidului Democrat Liberal astăzi (ieri - n.red.) de la Biroul Electoral Judeţean Suceava înseamnă certificat pentru o bună guvernare în următorii patru ani a judeţului Suceava. Vreau să le mulţumesc sucevenilor pentru votul pe care mi l-au acordat, să-i asigur de tot respectul şi încredrea mea şi a echipei mele", a declarat Gheorghe Flutur. El a adăugat că a intrat în această bătălie electorală despre care spune că este "unică", întrucât până acum nu au mai fost alegeri pe vot uninominal la funcţia de preşedinte al Consiliului Judeţean. De aceea, Gheorghe Flutur s-a declarta bucuros că democrat-liberalii s-au testat politic şi că, la şase luni de la înfiinţarea Partidului Democrat Liberal, au adus cel mai frumos cadou acestui partid: câştigarea preşedinţiei Consiliului Judeţean Suceava pe vot uninominal şi o majoritate simplă în Consiliul Judeţean. "Aceasta ne conferă nouă o şansă uriaşă de a guverna acest judeţ în următorii patru ani. Cred în starea de normalitate care se referă la o scenă politică echilibrată. Pentru prima dată după 18 ani de zile, adversarii politici şi anume PSD pierde majoritatea la nivelul Sucevei care este câştigată de un alt partid politic, este câştigată de dreapta. O dreaptă care este hotărâtă să creeze locuri de muncă şi să schimbe în bine faţa acestui judeţ. Încă o dată vreau să felicit colegii minunaţi ai Partidului Democrat Liberal care au crezut în această şansă, în proiectul meu şi al echiei mele şi îi asigur pe toţi sucevenii că ne vom duce la îndeplinire obiectivele pe care ni le-am propus", a mai spus noul preşedinte al Consiliului Judeţean Suceava.