duminică, 16 martie 2008

Ninsori la munte





Am ramas in Bucuresti pentru ca am de rezolvat treburi personale.
Recunosc, unul dintre ele a fost Roblogfest. Am vrut sa merg sa vad
lumea de la taste. Ma asteptam la altceva, adica la mai rau, la pusti
gaozari cu cercei in nas si frizuri ciudate. Am gasit o lume normala,
cam aceeasi lume pe care o vad la metrou, in 335 sau la schi, cand stau
la coada la telescaun. Azi am venit la serviciu si de la etajul cu nr 8
al Casei cu Scantei se vedeau muntii. Nu am facut nici o fotografie
deoarece mi-am lasat aparatul acasa. Cei care au plecat la munte, au
dat-o in bara rau de tot. Le-am zis ca o sa fie vijelie si nu m-au
ascultat. Astazi a nins la Sinaia chiar si la Cota 1.500. A mai nins si
la Vatra Dornei, dar nu se schiaza. A nins doar cat sa ti se faca pofta
de schi.

0 comentarii: