duminică, 5 octombrie 2008

Scandal la Cetatea Suceava


După ce a alergat după arbitru, Pană a fost scos cu greu  de pe teren de un secund, iar Florin Ghimbășan a fost păzit la final de poliția locală

După ce a alergat după arbitru, Pană a fost scos cu greu de pe teren de un secund, iar Florin Ghimbășan a fost păzit la final de poliția locală

Suspendat nouă etape după ce l-a înjurat pe arbitrul Bogdan Hârlab la meciul de Cupă, tehnicianul Cetăţii Suceava, Marian Pană, a urmărit ieri din tribună derby-ul, cu CSM Ploieşti, scor 2-2. Asta doar până în minutul 87. Atunci, centralul Florin Ghimbăşan a inventat o lovitură liberă pentru prahoveni în apropierea careului de 16 metri al Sucevei. Într-un moment în care toată lumea era ocupată cu parlamentări, iar Ghimbăşan era cu spatele la fază, Brujan i-a pasat scurt lui Păun, care a înscris din poziţie de unu la unu cu Roheţki. Validarea golului a inflamat brusc spiritele pe Areni, spectatorii s-au urcat pe garduri, iar Pană a coborât pe gazon pentru a cere socoteală brigăzii de arbitri. După ce a revenit cu greu în tribună, tehnicianul şi-a continuat asaltul asupra arbitrilor, fiind oprit de scutieri.


Marian Pană: „Mi-a ajuns cuțitul la os!“


La conferinţa de presă, Pană s-a descărcat nervos, atacând voalat chiar și propria conducere. „Sunt foarte supărat din cauza unui şir de probleme cu care eu nu m-am mai confruntat în carieră. Ne-au fost anulate două victorii în Cupa României obţinute prin munca mea şi a băieţilor, tot dintr-o neglijenţă am pierdut cu 3-0 la masa verde meciul din campionat cu Progresul. Apoi am primit o suspendare de nouă etape pentru că mi-am permis să-mi apăr munca în faţa unui arbitru. Ştiu că am greşit pentru că am intrat pe teren azi (n.r. - ieri), la meciul cu CSM Ploieşti, dar vă spun sincer că mi-a ajuns cuţitul la os şi n-am mai rezistat”, a precizat antrenorul Cetăţii.

Păţaniile lui Pană la Suceava

În meciul Progresul – Suceava (1-0), Pană l-a folosit pe Alexandru Buhuş, împrumutat de la Poli Iaşi, care iniţial primise trei etape de suspendare în campionatul de juniori.

După ce a stat trei etape în Liga a II-a, Buhuş a fost băgat pe teren în runda a IV-a, cu Progresul, dar el trebuia să-şi ispăşească suspendarea în Campionatul de juniori.

VERDICT: 3-0 pentru Progresul la masa verde
În meciul de Cupă din turul IV, cu Ceahlăul (1-0), Suceava nu a folosit niciun junior, conform regulamentului, şi a fost exclusă din competiţie, dar după ce trecuse şi de turul V, 1-0 cu FC Botoşani.

Contestaţia a fost făcută la FRF de către FC Botoşani! VERDICT: Cetatea, eliminată din Cupă!

"Excluderea din Cupă a creat oarece tensiuni, dar nu există niciun conflict între mine și Pană" - Dumitru Moldovan, președinte Cetatea Suceava