joi, 8 ianuarie 2009

Mama fetei spânzurate, ameninţată cu moartea

Femeia vrea ca dosarul să fie preluat de procurorii bucureşteni



Adina Maloş, mama fetei care a fost găsită spânzurată în Suceava, a venit la Bucureşti să-şi caute dreptatea. Femeia a fost ieri la Parchetul General şi a cerut procurorilor bucureşteni să preia dosarul. În urma unor ameninţări cu moartea, familia Maloş a decis să rămână în Capitală sub protecţia unei firme private de pază.

Mama Dianei Maloş a venit hotărâtă să ceară ajutorul autorităţilor bucureştene. Femeia spune că a fost ameninţată la Suceava şi că ar fi riscant să mai stea în această perioadă acasă. “Am fost la Parchetul General şi am cerut ca domniile lor să se ocupe de caz.

Am găsit nişte oameni extraordinari. De la anchetatorii din Suceava nu mai sper nimic. Mi-au spus să nu fac greşeala să vin aici. Mi se pun piedici, dar nu mă las până nu descopăr adevărul în cazul fiicei mele. Nu mă dau bătută”, a declarat Adina Maloş. Conform femeii, ea ar fi următoarea victimă. Mama Dianei spune că a fost ameninţată cu moartea, fapt fără precedent. “Am fost ameninţată cu moartea, asta m-a determinat să fug la Bucureşti. Am deschis uşa şi am găsit un bilet atârnat.

Scria că voi fi omorâtă înainte să duc la bun sfârşit aceste căutări şi să-i găsesc pe adevăraţii criminali”, a declarat Adina Maloş. Indiferent de riscuri şi sacrificii, Adina este hotărâtă să descopere adevărul despre moartea fiicei sale pentru ca sufletul Dianei să se odihnească în pace. O perioadă va sta într-o locaţie din Capitală unde va fi păzită non-stop de agenţi ai unei firme de specialitate.