joi, 14 februarie 2008

Primarul PSD din Siret, coordonatorul filialei locale a PD-L



Organizaţia Orăşenească Siret a PD-L va fi coordonată de primarul PSD Vasile Tablan. Biroul Permanent Local s-a întrunit, miercuri seara, în prezenţa reprezentantului de zonă al PD-L, Cristinel Macoveiciuc, ocazie cu care s-a stabilit ca primarul Tablan să-i conducă pe democrat-liberalii sireteni.Vasile Tablan ne-a declarat, joi, că organizaţia pe care o conduce face demersuri pentru a-l readuce în partid pe preşedintele demisionar Constantin Boinicu. „Astăzi după amiază vom avea o discuţie cu dânsul şi se pare că va reveni. Oricum, nu din cauza mea a plecat. Din câte am înţeles, au fost unele discuţii între ei, în partid”, a afirmat Vasile Tablan.În ceea ce priveşte motivele care l-au determinat să schimbe macazul spre PD-L, primarul din Siret a spus că „trebuie să-mi găsesc din nou trenul. Am fost 8 ani locomotiva PSD, acum mă gândesc la ceva ecologic, să nu mai rămân fără combustibil sau să-mi taie cineva curentul”.Fostul preşedinte al PD-L, Constantin Boinicu, ne-a declarat, joi, că sub nici o formă nu va reveni asupra deciziei de a părăsi PD-L. El a demisionat, luni, după ce a aflat din presă că primarul PSD din Siret, Vasile Tablan, va fi candidatul PD-L la Primăria Siret, la alegerile locale din acest an.

0 comentarii: