marți, 8 aprilie 2008

Lungu, ultimul cuvânt la lista candidaţilor PDL pentru Consiliul Local Suceava

Decisiv



Lista de candidaţi PDL la Consiliul Municipal Suceava, aprobată marţi în Biroul Permanent al Organizaţiei Municipale, a fost supervizată de candidatul partidului la Primăria Suceava, Ion Lungu. Lungu a apreciat, într-o conferinţă de presă, că lista este “echilibrată, reprezentativă, fiind reprezentate toate cartierele, aproape toate profesiile, inclusiv comercianţii din bazar, organizaţiile de femei, tineret şi studenţi”. Lungu a declarat că au fost aleşi candidaţii pentru toate cele 23 mandate de consilieri municipali şi cei 6 de rezervă. PDL Suceava îşi propune ca la alegerile locale din iunie să câştige minim 10 mandate de consilier.În ceea ce priveşte situaţia politică a primarului Ion Lungu, acesta a spus că încă este membru PNL deoarece foştii săi colegi de partid nu l-au înştiinţat în scris că l-ar fi exclus, iar implicarea sa în stabilirea listelor pentru Consiliul Local a fost în calitate de candidat la funcţia de primar şi nu de preşedinte de organizaţie, aşa cum se speculează. Totodată, el a precizat că nu a „tulburat apele la PDL” şi nu a venit cu colegi din PNL pe care să-i impună pe liste. „Chiar dacă au fost foarte mulţi doritori să mă urmeze din PNL, n-am încurajat acest lucru tocmai pentru a da şansa celor care au muncit în PDL să poată obţine un post de consilier. Cei din PNL ar fi dorit un post de consilier, dar n-am putut să fac acest lucru din respect pentru oamenii pe care i-am găsit aici şi care au muncit în PDL. N-am venit să destabilizez PDL, am venit să închegăm o echipă şi să câştigăm alegerile. În afară de fratele meu, nu am venit cu alţi oameni”, a spus primarul. Întrebat asupra motivelor care la+u dus la PNL, Lungu a răspuns: „Cariera mea politică va fi strâns legată de a lui Gheorghe Flutur. Voi rămâne până la capătul carierei mele politice alături de Gheorghe Flutur”.