miercuri, 27 august 2008

Băişanu parează atacurile lui Onofrei la adresa Guvernului

Prefectul judeţului Suceava l-a contrazis pe subprefectul Orest Onofrei, faţă de afirmaţiile acestuia cu privire la imposibilitatea prefecţilor de a-şi exercita funcţia pe motiv că legea de funcţionare a Instituţiei Prefectului nu ar fi completă. Onofrei mai afirmase că în momentul de faţă Instituţia Prefectului funcţionează faţă după o lege care nu respectă Constituţia României, în sensul că în lege se precizează că prefectul conduce instituţiile deconcentrate, iar în realitate acest lucru nu se întâmplă, în condiţiile în care nu sunt definite exact care sunt aceste instituţii.

„Personal pot s spun că m-am descurcat foarte bine şi atunci când am fost subprefect, şi acum când sunt prefect. Nu am nici un moment de criză de autoritate. Şi nu eu îi analizez activitatea domnului Onofrei”, a declarat Alexandru Băişanu.

El a precizat că a reuşit să-şi onoreze atribuţiile pe care le are în calitate de prefect, şi nu a avut probleme deosebite în exercitarea funcţie. Prefectul a explicat că există totuşi anumite probleme, care nu au reprezentat însă o problemă în activitatea pe care a avut-o în cadrul Prefecturii. „Eu pot să-mi desfăşor activitatea în mod normal. Evident, ca peste tot, sunt probleme, obstacole sau vicii de procedură. Dar cu suficientă inteligenţă şi cu suficient tact reuşeşti, în mare parte, să-şi desfăşori activitatea”, a încheiat Alexandru Băişanu.