marți, 11 decembrie 2007

Pitbull Challenge vine la Suceava


Atodiresei, un „pitbull” spectator

Cu trei zile înainte de Crăciun, pe 22 decembrie, municipiul Suceava va fi gazda primei gale de kickboxing din judeţ, desfăşurată sub numele de „Pitbull Challenge”. Ideea acestui eveniment a venit din partea fălticeneanului Ionuţ Atodiresei, cunoscut după participările în circuitul galelor Local Kombat, unde după atitudinea din ring este supranumit „Pitbull-ul”. Dacă până acum Ionuţ urca în ring la astfel de competiţii, de această dată el va fi promotorul acestei gale, în parteneriat cu Asociaţia Bucovina European Partnership, la care vor fi prezenţi sportivi de la patru dintre cele mai puternice cluburi de profil din România, mai exact Respect Gym şi Steaua Wu Shu din Bucureşti, Fight Club Galaţi şi Scorpions Iaşi. Gala se va desfăşura în sala Liceului cu Program Sportiv din Suceava şi va cuprinde în total şase meciuri, în care vor fi angrenaţi şi doi suceveni, Cristi Ignătescu, la categoria grea şi Costel Paşniciuc, la 70 de kilograme, cel care în prezent se pregăteşte în capitală, la Respect Gym. „Ideea unei astfel de gale nu este nouă pentru mine, dar din cauza turneelor la care am participat, dar şi a antrenamentelor nu am reuşit să mă ocup acum un an, aşa cum mi-am propus. Datorită faptului că în acest an nu mai am nici o luptă în ring şi stau acasă, m-am hotărât să nu pierd acest timp liber şi să aduc la Suceava prima gală la acest nivel. Vor fi meciuri interesante şi foarte echilibrate, între sportivi ce s-au remarcat şi în turnee în afara ţării, unul dintre ei fiind suceveanul Costel Paşniciuc”, a declarat promotorul acestui eveniment, Ionuţ Atodiresei. Pitbul-ul a mai precizat că această gală va putea fi urmărită de cel puţin 1.000 de suceveni, deoarece în afara celor 500 de locuri existente în tribune vor mai fi încă 500 pe scaune.

0 comentarii: