miercuri, 27 februarie 2008

Şeful Direcţiei Veterinare îl trimite pe Mîrza la nepoţii săi



Şeful Direcţiei Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Suceava, dr. Petrea Dulgheru, a dezminţit că ar face campanie electorală pentru vreun partid, cu atât mai puţin pentru PD-L. Totodată, acesta a afirmat că nu a făcut niciodată presiuni asupra medicilor veterinari pentru a le determina înclinaţiile politice şi i-a transmis preşedintelui Organizaţiei Judeţene Suceava a PSD, Gavril Mîrza, să-şi întrebe nepoţii medici veterinari, de la Botoşana şi Cajvana, dacă le-a reproşat vreodată afilierea la PSD.„Profesia de medic veterinar este una liberală iar medicii sunt liberi să facă ce politică vor, nu este treaba mea”, a arătat dr. Dulgheru.În ceea ce priveşte acuzaţia adusă de preşedintele PSD, că şeful DSVSA l-ar fi ameninţat pe doctorul veterinar de la Broşteni că „îl lasă fără pâine dacă va candida pentru PSD”, Petrea Dulgheru a declarat că acestea sunt „vorbe fără acoperire” pentru că oricum nu are nici o modalitate de a determina un medic de liberă practică să facă ce vor. „Medicii liber profesionişti nu sunt subordonaţi Direcţiei, nu sunt angajaţi ai Direcţiei, iar contractul de concesiune îl au cu Agenţia Domeniilor Statului. Eu am ca subordonaţi medicii veterinari funcţionari publici, nu am nici o treabă cu doctorii de la Broşteni. Nu mă interesează ce politică fac”, a mai spus directorul Direcţiei Sanitar-Veterinare.

0 comentarii: