miercuri, 28 mai 2008

Filmul: Gheorghe Flutur a dat spaga/mita electorala (VIDEO)

Social-democraţii suceveni au prezentat o înregistrare video în care liderul PD-L îi indica unui coleg de partid cui să dea bani la ieşirea dintr-o biserică din judeţul Suceava. Flutur spune că erau donaţii pentru ridicarea unui lăcaş de cult.
PSD il acuza pe Gheorghe Flutur
PSD îl acuză pe vicepreşedintele PD-L Gheorghe Flutur că a dat mită electorală, relatează Realitatea TV. Şeful de campanie al social democraţilor, Miron Mitrea, susţine că liderii PD-L au împărţit bani duminica trecută unor localnici din Moara Carp, după sfinţirea bisericii din localitate. Potrivit acestuia, vicepreşedintele PD-L Suceava Vasile Ilie are în mână mai multe bancnote de 10 lei, iar la un moment dat se îndreaptă spre un grup de copii, moment în care se aude vocea lui Gheorghe Flutur, care îi spune colegului său "Dă şi aici".

Liderii PSD spun că vor face plângere penală împotriva lui Gheorghe Flutur, cel care candidează la şefia CJ Suceava.
"Organizaţia judeţeană o să-i facă plângere penală pentru mită electorală, aveţi casetele în care el, împreună cu un coleg al lui, dădea bani la oameni", a declarat Miron Mitrea.

Atât Vasile Ilie, cât şi Gheorghe Flutur resping acuzaţiile lui Mitrea şi spun că banii erau pentru construirea unei biserici. "Noi am dat, noi adică eu, nu domnul Flutur. Am dat nişte bani pentru construcţia de biserici, bani consemnaţi în registrele pe care oamenii le aveau pe măsuţe", a susţinut Vasile Ilie, vicepreşedinte PD-L Suceava. "La ieşirea de la biserică sunt oameni care au afişe pe care scrie Colectăm pentru Sfânta Treime, cine donează? Eu nu am dat atunci pentru că nu aveam banii la mine, erau în maşină, că dau şi eu la biserici. Uitaţi-vă bine pe imagini pentru că sunt pentru cei care cer pentru construcţia de biserici. Nu a fost întâlnire electorală", a declarat Gheorghe Flutur.

Purtătorul de cuvânt al BEC, Marian Muhuleţ, a declarat pentru Realitatea TV că nu s-a primit nici o sesizare la Biroul Electoral Central şi, prin urmare, nu se poate începe nici o anchetă în acest scop. "Nu pot să mă pronunţ dacă este o încălcare a legii. Sunt alte organe în măsură să decidă acest lucru", a menţionat Marian Muhuleţ.