miercuri, 28 mai 2008

Flutur, acuzat că a dat mită electorală

Senatorul PDL, Gheorghe Flutur, candidat la şefia consiliului judeţean Suceava, este acuzat că a oferit mită electorală.

O înregistrare video, difuzată de PSD, îl înfăţişează pe Gheorghe Flutur duminică, 25 mai, după sfinţirea bisericii din localitatea Moara Carp, alături de vicepreşedintele PDL Suceava, Vasile Ilie. Acesta din urmă ţine în mână mai multe bancnote de 10 lei. La un moment dat se îndreaptă spre un grup de copii, moment în care se aude vocea lui Gheorghe Flutur: „Dă şi aici“.

Flutur este ameninţat de PSD-işti cu justiţia. „Organizaţia judeţeană o să-i facă plângere penală pentru mită electorală. Aveţi casetele în care el, împreună cu un coleg al lui, dădea bani la oameni“, a precizat Miron Mitrea, şeful de campanie al PSD, într-o conferinţă de presă ţinută la Suceava.

„Banii erau pentru biserică“


În replică, Vasile Ilie, spune că banii erau pentru construirea unei biserici: „Noi am dat, noi, adică eu, nu domnul Flutur. Am dat nişte bani pentru construcţia de biserici, bani consemnaţi în registrele pe care oamenii le aveau pe măsuţe“.

Gheorghe Flutur are şi el o explicaţie: „La ieşirea de la biserică sunt oameni care au afiş pe care scrie «Colectă pentru Sânta Treime, cine donează?». Eu nu am dat atunci pentru că nu aveam banii la mine, erau în maşină, că dau şi eu la biserici“, a spus Flutur.