duminică, 20 iulie 2008

FC Cetatea >> Marian Pană, mulţumit doar pe jumătate


Sport




Pana În ciuda înfrângerii din amicalul cu Poli Iaşi, antrenorului Marian Pană s-a declarat mulţumit de evoluţia echipei sucevene din prima parte a meciului, punând prestaţia mai slabă din repriza secundă pe seama pregătirii fizice deficitare. “Am reuşit să menţinem ritmul doar în prima ora de joc, perioadă în care jucătorii s-au ridicat chiar peste aşteptările mele, având în vedere şi decalajul existent între cele două echipe la capitolul pregătire fizică. Numeroasele schimbări din repriza secundă au fost făcute intenţionat întrucât am vrut să evit eventualele accidentări. Avem o luna la dispoziţie să punem la punct atât aspectele legate de factorul fizic cât şi cele referitoare la cel mai bun unsprezece”, a precizat Marian Pană.

Tehnicianul Cetătii a remarcat la partida de joi atât motivaţia afişată de proprii jucători, cât şi seriozitatea grupării ieşene, care s-a prezentat pe Areni cu prima echipă. “Am pierdut în faţa unei echipe experimentate care şi-a creat mai multe ocazii de gol decât noi. În ciuda scorului final, a fost un antrenament reuşit pentru noi. Mi-aş dori să disputăm mai multe jocuri de o asemenea factură, deoarece jucătorii intră mult mai motivaţi în teren când evoluează în compania unor adversar puternici, mai ales că Poli a venit pe Areni cu prima echipă. Îmi pare rău însă de anularea jocului de la Iaşi, dar nu-i o tragedie. Când eşti mic trebuie să accepţi şi asemenea lucruri”, a completat Marian Pană.