marți, 19 august 2008

Dorna Xtrem cu adevarat extrem de data asta.


In Vatra Dornei fuse weekendul asta a 3-a editie a festivalului Dorna Xtrem.Aici se desfasoara doua concursuri unul de downhill si unul de cross country (xc).

Scurt/2 m-am inscris la xc sa testez proba asta eu in general mergand la probe mai lungi (peste 50km). In cazul de fata au facut un traseu ff scurt de 6 km in total prima parte coborare f tehnica… pe traseul de downhill apoi urcare abrupta. Oricum foarte scurt comparand cu ce eram obisnuit. Am luat un loc 5 si un milion de lei :) dupa ce s-a blocat lantul in schimbator si am impins bicla ultimii 800 m. -> Ziua incepea “bine”

Dupa premiere si socializare am zis sa merg 3 ture pe traseul de downhill mai ales ca telescaunul era la dispozitia noastra. SUPERRBB!!! mi-a placut traseul, f tehnic si am incercat sa=l fac destul de rapid pt ca ma simteam din ce in ce mai bine.

LA FINAL traseul iese din padure…ies si eu… Cu viteza?? Cu viteza! Trec peste un podet? TREC si peste el! Urmeaza un parau, o panta cu pietre….si? se intampla ceva!?!? Pierd controlul!!!! :( habar nu am de ce? Franez si reechilibrez putin dar impactul se produce- Casca de pietre, umar prin pietre urmata de o alunecare abraziva cu rotire, nestiind unde ma termin eu si unde incepe bicicleta. Haos, zdruncinaturi, zgomot, praf si semne de intrebare, mirare. Hmm? Liniste… m-am oprit cu fata in sus langa o mica rapa.

Patru ochi de turisti cuminti clipoceau intrebatori deasupra mea. Incepe verificarea tehnica sa vedem ce mai pot misca si ce nu. Bineinteles totul supervizat si palpat de proaspetii mei prieteni :) Se miscau toate… totul functiona.. cu o doza de optimism neasteptata ma ridic multumesc frumos, nu inteleg de ce oamenii nu plecau, verific si bicicleta :D desigur. Roata spate iesita…ciudata treaba..Incerc sa reasamblez si ZURPRIZICA…. mana dreapta clantz clantz, cirr cirr, aoleuu… Apoi traseul simplu salvamont-bandaj- masina 500km – urgenta –radiografie- oase intregi Yeee - incheietura afectata - 15 zile imobilizare-mail catre voi.

Concluzii esentiale:

· Sigur pierd triatlonul de la Reci

· Nu stiu Gyilkosto Adventure si Eco Explora

Concluzii generale:

· Bine ca am avut casca caci armura dh a stat acasa. Amalia m-am gandit la tine.

· AI grija cand spui cuiva ca tu nu ai cazut pe la viteze d=astea de 40-50km/h caci poti bifa foarte curand si partea asta

· Daca mananci cu stanga macarea nu mai are acelas gust.

· Chiar daca s-a sfarsit prost tot m-am distrat pe coborare

· Sa te speli pe dinti cu stanga e naspa.

· Gropile din asfalt comunica strans cu umarul drept chiar cand esti in masina.

· Trebuie sa ma tund caci pt “prins parul cu elastec” trebuie dezvoltata o adevarata tehnica.

· Incearca sa faci funda la adidasi cu stanga :(……..–> Vreau adidasi cu arici!

· Proteajaza-te/ma/ne.. hehe

· Repet: a fost misto coborarea :) dar acu nu mai ajung la taste :D si doare cand apas enter.