marți, 3 iunie 2008

Mîrza: " A fost surprinzător faptul că am pierdut"

Preşedintele PSD Suceava, Gavril Mîrza, a declarat că îşi asumă eşecul pe care l-a înregistrat în faţa contracandidatului său de la PD-L, Gheorghe Flutur, care şi-a adjudecat fotoliul de preşedinte al Consiliului Judeţean. El a spus că numătoarea paralelă făcută de PSD arată că adversarul său are 3.000- 4.000 de voturi înaintea sa şi s-a arătat suprins că a pierdut şefia Consiliului Judeţean. „A fost surprinzător faptul că am pierdut preşedinţia Consiliului Judeţean cu un număr de 3-4000 de voturi. Ne canalizăm eforturile pentru turul doi să obţinem un număr cât mai mare de primari. În rest sigur că am pierdut o luptă dar continuăm mai departe. Sper că o să mă gândesc foarte bine ce am să fac însă nu am să rămân fără pâine”, a declarat Mîrza. În ceea ce priveşte rezultatul în municipiul Suceava, unde candidatul PSD la funcţia de primar, Ovidiu Donţu, a obţinut un scor mult sub cel al PSD, Gavril Mîrza a afirmat că la alegerile locale de duminică s-a înregistrat cea mai mare prezenţă la vot de până acum şi „ne punem întrebarea unde am greşit”. El a mai declarat că rezultatele obţinute de PSD în alegerile din judeţ va fi un subiect „de profundă analiză” în cadrul organizaţiei judeţene de partid.