duminică, 17 august 2008

“Am mizat pe tehnicitatea noastră”

Marian Pană a apreciat drept meritată victoria obţinută de Cetatea în faţă celor de la FCM Bacău, cheia succesului fiind, în opinia antrenorului sucevean, tehnicitatea superioară etalată de formaţia sa pe parcursul jocului. “Mă bucur că am câştigat şi astfel am reuşit să ne mulţumim suporterii, care astăzi au venit în număr destul de mare. Am mizat din start pe tehnicitatea echipei noastre, deoarece ştiam că nu sunt încă la parametrii maximi din punct de vedere fizic. Nu am reuşit însă să ne desprindem pe tabela şi am avut emoţii pe final, când oaspetii şi-au creat două ocazii de gol pe fondul greşelilor noastre. Pot spune că am avut şi noroc, dar până la urma am obţinut o victorie meritată pentru care ţin să-i felicit pe băieţi” a declarat Marian Pană la conferinţa de presă de la finalul meciului. Tehnicianul “galben-albaştrilor” s-a aratat însă oarecum deranjat de atitudinea publicului la adresa juniorului Vlad Stănescu. “Se auzeau murmure la fiecare ezitare a lui Stănescu, ceea ce nu este normal. Trebuie să înţelegem că jucătorul a fost la primul meci ca titular la nivelul Ligii a II-a şi să-i acordăm mai multă încredere pe viitor”. De partea cealaltă, antrenorul bacăuanilor, Cristi Popovici, a pus înfrângerea pe seama ghinionului şi a superiorităţii afişate de formaţia gazda la mijlocul terenului. “Noi am venit să scoatem un rezultat pozitiv la Suceava, dar nu am avut şansă. Ştiam că vom întâlni o formaţie omogenă, care s-a dovedit în cele din urma mai puternică la mijlocul terenului, unde jucătorii mei au reuşit să recupereze foarte puţine baloane de la adversari”, a explicat după meci Cristi Popovici.