miercuri, 20 august 2008

Subprefectul de Suceava Orest Onofrei a demisionat din funcţie

Subprefectul de Suceava Orest Onofrei a declarat astăzi, că şi-a depus demisia din funcţia pe care o deţine şi nu exclude o revenire pe scena politică. Presa locală vorbeşte de o posibilă candidatura a sa pentru Parlament din partea PD-L, transmite NewsIn.

"Eu am depus o cerere pentru încheierea raporturilor de serviciu cu Guvernul. Nici până astăzi nu am aflat motivul schimbării mele (în aprilie 2008, Guvernul l-a înlocuit din funcţia de prefect de Suceava, n.r.). Acea schimbare nu a fost corectă, iar eu am înţeles că trebuie să închei relaţia mea cu actualul Guvern", a declarat Orest Onofrei.

În anul 2004, Onofrei a deschis lista Alianţei DA Suceava la alegerile pentru Camera Deputaţilor, ulterior fiind numit prefect al judeţului, la propunerea liberalilor. În aprilie 2008, Guvernul l-a înlocuit din această funcţie motivaţia fiind "mobilitatea funcţionarilor publici", iar Onofrei a devenit subprefect al judeţului. În ultimele săptămâni, presa locală a vorbit de o posibilă candidatură a lui Orest Onofrei din partea PD-L pentru un fotoliu de parlamentar la alegerile din toamnă.

"Presa a vorbit despre acest lucru, pentru că e un lucru logic. Nu exclud nicio posibilitate. Dar, deocamdată, sunt încă funcţionar public deoarece nu am primit răspuns de la Guvern la cererea mea", a mai spus Onofrei.