joi, 21 august 2008

Subprefectul de Suceava, Orest Onofrei, a demisionat şi candidează din partea PD-L pentru Senat




Subrefectul de Suceava Orest Onofrei a anunţat astăzi că a demisionat din funcţie şi s-a înscris în PD-L, din partea căruia va candida pentru un loc în Senat.

Onofrei a anunţat într-o conferinţă de presă că a demisionat deoarece nu a primit nicio explicaţie de la Guvern după ce, în aprilie 2008, a fost schimbat din funcţia de prefect al judeţului Suceava în cea de subprefect. "Pe 14 aprilie 2008 am fost schimbat din funcţia de prefect în cea de subprefect şi timp de patru luni am aşteptat o explicaţie de la Guvern. Nu am primit această explicaţie şi atunci am dedus că relaţia mea cu Guvernul trebuie să înceteze pentru că dragoste cu sila nu se poate", explică Onofrei.

Acesta şi-a depus demisia după ce i-a fost refuzată o cerere de încetare a raportului de muncă prin acordul părţilor. În luna aprilie Onofrei a fost schimbat din funcţia de prefect al judeţului Suceava după ce a refuzat să candideze din partea PNL pentru funcţia de preşedinte al CJ Suceava. "Cred că Guvernul a discreditat definitiv ideea de depolitizare a funcţiei publice", a spus Onofrei.

Preşedintele PD-L Suceava, Gheorghe Flutur, a anunţat că va propune conducerii centrale a partidului ca Orest Onofrei să ocupe funcţia de prim-vicepreşedinte al organizaţiei judeţene PD-L. Orest Onofrei va candida din partea PD-L pentru un mandat de senator al judeţului Suceava.

În anul 2004, Onofrei a deschis lista Aliantei DA Suceava la alegerile pentru Camera Deputatilor, fiind numit prefect al judetului în anul 2005 la propunerea liberalilor.