luni, 22 septembrie 2008

Suceava

Şi am ajuns şi acest colţ de rai numit Suceava. Bineînţeles că poluarea oraşului m-a întâmpinat, dar şi o aglomeraţie de maşini care mai mult stăteau decât se mişcau (nu ştiu de ce am avut senzaţia că am ajuns în Bucureşti). Minunaţi şoferi pe acolo. Vreo 10 semnalizau dreapta mergeau stânga, dar ce să le faci, are tata bani (şi maşină cu număr de Italia, dar asta se întâmplă şi prin Botoşani(cred că e vreun virus ceva).
Nu prea am avut timp să mă plimb prin oraş, dar nu prea am văzut nimic nou pe acolo (n-am mai fost de prin primăvară). Mi-a plăcut restaurantul unde am mâncat, Total Chagall (mai sus de Universitate).
O altă chestie care m-a mirat este că era mai cald decât în Botoşani, deobicei e invers. (Marcela degeaba m-ai criticat că eram îmbrăcat subţire, că frig mi-a fost în Botoşani)…
Bun. Să vorbesc despre autogară, microbuze, autocare… Încep cu super oferta din autogara Suceava
dscf2275.JPG

Mă sui în microbuz, mă aşez pe primul scaun găsit liber şi încerc să profit de drum să mai dorm puţin. Într-o staţie oarecare se suie o tanti ce nu vroia să ocupe un loc prin fundul microbuzului. Şi a început să mă tot lovească cu poşeta şi să ţipe prin microbuz cât de nesimţiţi sunt tinerii din ziua de azi. În tot acest timp refuza pe orice persoană care se oferea să-i dea locul. Mai puţin eu. Înţeleg că într-un tramvai/autobuz trebuie să cedezi locul că nu e vina ta că e plin ochi mijlocul de transport, dar într-un microbuz de ce? Să stea în braţe la şofer dacă nu-i convine!! Data viitoare dacă vede că nu sunt locuri să nu se suie, e mai uşor şi pentru ea şi pentru ceilalţi călători. Duduia a coborât la Salcea (mai puţin de 10 km de Suceava), dar dacă poate să facă scandal de ce nu…

Încerc s-o înţeleg.. nu pot.. poate voi puteţi…