joi, 3 ianuarie 2008

Fotbal >> Dorian Andronic face Revelionul la Suceava


Sport



Dorian Andronic, 29 decembrie Aflat în vacanţă la Suceava, unde îşi petrece sărbătorile de iarnă alături de familie şi de prietena sa, fundaşul Dorian Andronic spune că anul acesta a fost Moş Crăciun pentru cei dragi.

Junior al echipei FC Vaslui, Dorian Andronic, abia a aşteptat vacanţa de iarnă pentru a petrece cât mai mult timp alături de familia sa. Fundaşul se află în Suceava, unde a sărbătorit Crăciunul în familie, moment aşteptat de un an de zile. Nici de Revelion nu i se vor schimba planurile, Andronic fiind nedespărţit de familia sa. Tânărul jucător al Vasluiului spune că anul acesta a fost Moş Crăciun pentru părinţi şi fratele său, el primind în dar un ceas. “De când aşteptam eu vacanţa asta, să fiu alături de familie! Mă simt minunat alături de părinţi şi de fratele meu. Am primit cadou un ceas, însă anul acesta eu am fost Moş Crăciun pentru ei. Îmi petrec sărbătorile în Suceava, cu familia, iar de Revelion va fi la fel, nu vreau să mă duc nicăieri. Voi sta cu familia şi cu prietena mea. Şi aşa îmi ajunge că sunt plecat un an de zile, vreau să fiu cât mai mult timp alături de ei”, a declarat ex-suceveanul Dorian Andronic pentru un cotidian din Vaslui.

Cu toate zvonurile legate de transferul lui Ljubinkovic şi Mardare la Rapid, Andronic e de părere că cei doi nu vor pleca de la Vaslui. “Am auzit şi eu prin presă că Rapidul se interesează de Marko şi Mardare. Sincer, eu cred că ei nu vor pleca nicăieri, pentru că e nevoie de ei la Vaslui. Eu nu vreau să plece nimeni de la echipă, însă nu ţine de mine”, a conchis fundaşul.

Dorinţa cea mai mare a fostului fotbalist al Cetăţii pentru noul an este ca FC Vaslui să prindă, la finalul campionatului, un loc de Cupa UEFA.

0 comentarii: