miercuri, 30 ianuarie 2008

Nepotul unui milionar francez, mort într-un accident aviatic la Suceava

Avionul de tip FK-14 Polaris s-a zdrobit la impact
Un avion de mici dimensiuni s-a prăbuşit ieri pe un câmp din apropierea comunei sucevene Siminicea. În avion se afla doar pilotul Eric Rossmann, nepotul patronului grupului francez Rossmann, unul dintre cei mai mari producători de carton şi hârtie din Europa. El ocupa funcţia de director general adjunct al SC AMBRO SA Suceava, firmă aflată în portofoliul grupului francez. Bărbatul era căsătorit cu o suceveancă şi avea o fetiţă de numai un an.

Accidentul s-a petrecut în jurul orei 11.30, la puţin timp după ce aparatul pilotat de Eric Rossmann a decolat de pe pista Aeroclubului Suceava. Avionul de tip FK 14 Polaris, a decolat la ora 10.52, iar după aproximativ o jumătate de oră s-a prăbuşit. „Am auzit o explozie şi m-am uitat în direcţia de unde venea zgomotul. Am observat avionul care era în picaj şi apoi s-a înfipt cu botul în arătură. Când am ajuns lângă avion, am observat că era o singură persoană, care deja murise", a declarat Viorel Boicu, martor al tragediei. Cauzele accidentului sunt deocamdată necunoscute.

0 comentarii: