miercuri, 13 februarie 2008

Citate

  • Einstein
    A clever person soves a problem. A wise person avoids it.
  • Arssura
    Prin sticla plina vad femeile goale. Am deja un avantaj: nu le vad nasoale!
  • Arssura
    In tabla mare de sah a vietii am sa trag cu tunu`... ca sunt doar un pion care tot face pe nubunu`...
  • Bitza
    Toti oamenii mor, dar nu toti oamenii traiesc...
  • Bitza
    Inca mai ai o viata in fata... Te-ntrebi si tu daca e consolare sau pedeapsa...
  • Arssura
    Cand imi fuge pamantul de sub picioare, ma ambitionez si fug si eu mai tare!
  • 2PAC
    Wars come and go but my soldier stay eternal
  • filozofuDinMine
    Il simt pe Dumnezeu din ce in ce mai mult in spatele meu si culmea e ca nu iau in greutate, ci pierd.
  • filozofuDinMine
    Dak viata-i grea pentru tine, pune-o la cura, daca e amara, da-i cu miere, daca e prea dulce, ai grija la excesul de miere ca se poate ingrasa si redevine grea
  • Arssura
    Cel mai bun prieten al meu sunt eu si asta ma doare caci am avut incredere in prea multi acum se pare ca viata mi-a dat o lectie, tot ea m-a intepat; e prima tarfa care m-a facut sa plang cu-adevarat.
  • Arssura
    Scena e o jungla, io-s fiara ce-si ia elan. Nu-i nici o liana sa te mai salveze mai Tarzan...
  • Parazitii
    Il vad pe Ceausescu cum se transforma-n Iliescu, in Consantinesu, iar in Iliescu, apoi in Basescu... Terminatia ESCU, in cap imi cade grea...
  • Parazitii
    Acuzati poporu ca nu-i civilizat; se stie cand omu n-are ce sa puna-n farfurie, cu siguranta-l doare fix in p___ unde-arunca o hartie !
  • Spike
    Lasati iarba sa-mi creasca pe groapa, macar sa am o bucurie pe lumea cealalta.
  • Spike
    Figurand pe lista neagra a femeilor lansez sub forma de mesaj pe vibrator un strigat de-ajutor: Sunt in chinuri groaznice, oo, nu sa nu-mi faceti rau, ca sunt asa inofensiv c-o sa va para rau !
  • Parazitii
    Eu sunt eu, toti se grabesc sa ma compare... Sunt util ca igrasia, va las cu ochi-n soare !
  • Anonim
    N-am somn... Nu visez la bani... pentru ca nu dorm !
  • un intelectual
    singurele regrete in viata sunt riscurile pe care nu mi le-am asumat.
  • Arssura
    Visele sunt facute pentru visatori; drumul vietii nu-l vad cei ce au capul in nori. Noi, n-o sa zburam la cer de pe patul de moarte, caci Dumnezeu ne-a smuls de mult arimpile din spate !
  • Woody Allen
    Sexul seamana cu moartea. Diferenta este ca atunci cand te intinzi sa mori de unul singur nimeni nu va rade de tine a doua zi!
  • Mae West
    Sexul bun e ca o partida de bridge: daca nu ai un partener bun, atunci ar fi bine sa ai o mana buna!
  • Nu stiu...
    Iubirea este o prietenie care a luat foc
  • Nu stiu...
    Iubirea este singurul lucru care poate fi impartit la infinit fara sa se micsoreze.
  • ?
    Trebuie ca Dumnezeu ii iubeste foarte mult pe prosti;altfel n-ar fi creat atatia.
  • Seneca
    Sometimes even to live is an act of courage.
  • cineva
    Viata nu e corecta, stiu - oameni destepti n-or sa fie fericiti cum si oameni tristi n-or sa fie prosti. Nonsens, stiu.
  • NIETZSCHE
    Uitarea si mersul mai departe sunt cea mai mare intelepciune.
  • Nietzsche
    Femeia e o suprafata care simuleaza adancimea.
  • Murphy
    Cantitatea de inteligenţă este constantă pe păm?nt; populaţia este ?n continuă creştere
  • Churchill, despre om
    C?teodată oamenii se ?mpiedică de adevăr, dar de cele mai multe ori se ridică şi merg mai departe.
  • I.L.Caragiale
    Prostii mor, prostia e nemuritoare
  • Honore de Balzac
    Fericirea este poezia femeilor.
  • Honore de Balzac
    Birocraţia este un mecanism gigantic acţionat de oameni mărunţi.
  • Honore de Balzac
    Ignoranţa este mama tuturor crimelor.
  • Tristan Bernard
    Culmea lenei este sa te scoli la sase dimineata ca sa ai mai mult timp de stat degeaba
  • Cheloo
    Lumea se-ntreaba cati bastarzi o sa faca urmatorul Papa, cand o sa vedem curve de lux la sapa, politicieni in parnaie indopati cu paine si apa, ciori expulzate din Tuareg la loc pe craca.
  • Cheloo
    Nu lua in deserert numele Domnului, du-te singur !

  • Jesus Saves - And He keeps plenty of backups on CD
  • anonim
    "nu esti indeajuns de beat daca poti sta intins pe podea fara sa te sustina nimeni"
  • Murphy
    "Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta"
  • un anonim
    Sexul este ca aerul: nu e important decat atunci cand nu il ai.
  • Spike
    pastreaza distanta ca vin dintr-un mediu periferic, si daca aprinzi lumina cu mine in casa, se face intuneric
  • Bitza
    Suntem din nou doi... caci eu m-am inselat, ingerul nu s-a sinucis... era putin plecat !
  • Bitza
    Ce te-a adus in lumea asta, plina de ura, nu a fost dragoste, a fost ejaculare prematura
  • Bitza
    Iar lectia pe care-o stiu pan-la iesirea din decor : ingerii-s neanduratori in bunatatea lor.
  • Bitza
    Nu sunt vr-un optimist... obisnuieste-te cu gandul ca in curand o sa ne-obijnuim cu totii cu pamantul !
  • Bitza
    Unii, pentru o seara in care tremura ca dau la buci, o ard cu vanatai pe fata si urme de papuci
  • Bitza
    De multe ori nu merge totul ca la carte si multa experienta faci de la cutite-n spate
  • Bitza
    Nu stiu ce-o sa se-ntample, ce-o sa fie dupa, stiu ca ma intreb daca si-acolo lumea e la fel de cruda. Sper ca nu e la fel ca sa existe-un echilibru si ca tot ce se intampla-i judecat de un arbitru
  • Dragos
    Viata e ca parul de pe cur, la fel de scurta si plina de cacat.
  • Bitza
    Pentru toti ai mei, cei ce ma cunosc, cei cu care-am stat in post, pentru care am un rost, care nu-mi solicita vr-un cost, sunt tot aici
  • Spike
    * nu exista `super-eroi`, doar `romani fara frica`
    * nu exista `oameni care nu-ti plac`, doar `oameni care te oftica`
    * nu exista `papagali`, doar `bufnite cu mult tupeu`
    * nu exista `femei tacute`, doar `femei surdo-mute`
    * nu exista `blonda proasta buna de senzatii`, doar `femeie cu cap care stie ce dracu vor barbatii`
  • Spike
    Traiesc intr-o poveste ca dupa atata iarba sunt alb ca zapada si ma cara piticii pe targa
  • Spike
    Vezi tu, daca iti tragi copilu` de urechi, fa strambo ! n-o sa-l faci sa inteleaga, o sa-l faci sa arate ca Dumbo
  • Spike
    Deci nu spune ca-s de c**at ca s-ar putea sa-ti para rau, daca pe viitor ajung sa fiu pe gustul tau
  • Spike
    Nu te cobori la nivelul nostru, ca, sincer, s-ar putea sa-ti placa
  • Spike
    Am sa fac rau de dragul de a nu face face bine, stiind ca daca fac lucruri rele, o sa ma simt bine, asta dupa ce am sa-mi mut familia-n Ungaria sa ma-ntrebe ungurii `DE CE?`, sa le spun `Deaaeeaa..!`...
  • Spike
    Nu ma crezi in stare, nici o problema, nu ma cred nici eu, dar fereste-te de ziua in care-o sa prind tupeu
  • Spike
    Nu fac pe zmeul ca ma zboara vantul
  • Spike
    Nu-mi masor duritatea cuvintelor in grade, daca era asa, acum strigai ca te arde
  • Spike
    Impinsi de curiozitate fara pic de noroc, obsedatii m-alearga cu crucea sperand sa iau foc... Multi poarta usturoi la gat... Ba, baga-ti-vi-l in c*r, ca dac-as fi vampir, nu va musc, va f*t !
  • Spike
    Analizand istoria vitejilor mi-aduc aminte ca daca tin pieptu-n-fata plec cu picioarele-nainte
  • Spike
    Nimeni nu ma mai trage de falci, chiar tipic... ce n-aveti tupeu, sau nu mai sunt simpaic !?
  • Spike
    Mai nou am gasit solutia acestui neplacut si ma combin cu urate, ca sa-mi tina de urat !
  • Spike
    Intens, priveste-ma cu interes, adanc, in ochi, sa vezi rabdarea cu care ma uit fix, asteptand sa crapi !
  • Spike
    Nu sunt un bou debarcat din arca lui Noe. Daca ma gasesti pe o insula pustie, am plecat de buna-voie !
  • Spike
    Suna ceasul, mai modest, asta face `ClinG` si, spera macar azi, sa nu-i dau pumnul de rigoare sa-l sting !
  • Spike
    Cand zic `Sa mori tu!` nu te-njur, imi pun o dorinta !
  • Spike
    Eu sunt simplu, dar inainte de toate trec peste orice ca viata-mi pune bete-n roate
  • Spike
    Pot sa fiu ala caruia ii intinzi un leu, omul fara tel, la care te uiti, zambesti si te rogi sa nu ajungi la el... Uite-te la ala care un gram de paine si-un salam si totusi arunca o farama la pasari pe geam...
  • Spike
    Poti sa mizezi si sa pierzi, sa clipesti in fata casei tale si sa n-o mai vezi
  • George Gurdjief
    Daca vrei sa-ti pierzi credinta in Dumnezeu, imprieteneste-te cu un preot.
  • Paraziti
    Privesc viata printr-un geam de Mercedes... din exterior!
  • Parazitii
    Sunt un om bun cu intentii rele
  • RACLA
    O vorba din batrani zice ca razbunarea-i arma prostului. Fii prostul satului decat destept, cu mainile pe piept incrucisate
  • RACLA
    Prima dragoste, ce nu se uita niciodata, la mine-a fost sub semnul intrebarii: e fata mare sau galeata?!
  • RACLA
    Asa ca daca, vei fii vr-odata pe problema, frate,
    nu-ncerca sa-i ceri certificat de sanatate,
    ca n-are,
    iar daca te risti si pierzi
    dai pe injecte o excursie in Cannare...
    Sa nu mai vorbim de SIDA, caz in care n-ai scapare...
    astepti o debarcare la nepoata lu` Omida...
    Mai bine te-ai ghida dup-acest text,
    baga la cortex,
    te costa mai putin sa investesti in latex...
  • RACLA
    Banii fac pamantul sa se-nvarta, daca i-ai baut...
  • RACLA
    La fel ca Falafel, eu am efect de Rudotel, printre bazatii pe trancan unde Tarzan egal Gigel si procesez ca Intel cand procedez...
  • RACLA
    Decat sa tragi concluzii din iluzii, mai lasa...
    Nu mori daca acasa n-ai jacuzii,
    tone de Toblerone sau pe blonga Suzzy...
    Versace nu te face.
    N-ti lua Ferrari ca ramai fara capace
    in Ferentari, iar cocalarii-ti dau cu pace:
    ia da-o-n-coace... ca nu-i de tine si te tine si o Dacie.
  • RACLA
    Iti predau scoala vietii, la zi si seral...
  • Brugner
    Disparut, dar regretat, precum un dinozaur
  • RACLA
    Egali in dreptul de-a tacea, in fata legii celor care fac acte criminale sub imunitati parlamentare. I-un joc mortal cu miza viza si-un post de picolo pe barca
  • RACLA
    Ascuns in cetini, sunt lunetistul care te-a trimis la Ceasca sa fiti pretini...
  • Parazitii
    Ar fi atat de simplu daca n-as vedea triplu...
  • Edmund Burke
    The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing
  • Codul penal
    Daca lumea a fost curva, am f***t-o de mult. Acuma ne iubeste, ca i-a placut ce i-am facut...
  • Parazitii
    Orice prost cumpara diplome, nu-i purta stima!... in cel mai fericit caz, e prost cu diploma
  • Scooter
    Nu poti multumi pe toata lumea... Atunci multumeste-te pe tine!
  • Parazitii
    Presa manipuleaza fraierii, vezi bine. O s-o scot din pantaloni... Manipulati-ma pe mine!
  • 2PAC
    I know it seems hard sometimes but remember one thing.
    Through every dark night, theres a bright day after that.
    So no matter how hard it get, stick your chest out, keep ya head up.... and handle it.
  • 2PAC
    A coward dies a thousand deaths... a soldier dies but once.
  • 2PAC
    I set goals, take control, drink out my own bottle
    I make mistakes but learn from every one
    And when it's said and done
    I bet this brother be a better one
    If I upset you dont stress
    Never forget, that God isn't finished with me yet
  • 2PAC
    During your life, never stop dreaming. No one can take away your dreams
  • 2PAC
    I'd rather die like a man, than live like a coward
  • 2PAC
    When I was alone, and had nothing
    I asked for a friend to help me bear the pain
    No one came, except God
    When I needed a breath to rise, from my sleep
    No one could help me.. except God
    When all I saw was sadness, and I needed answers
    No one heard me, except God
    So when I'm asked.. who I give my unconditional love to?
    I look for no other name, except God
  • 2PAC
    Only God can judge me
  • 2PAC
    The only thing that comes to a sleeping man is dreams.
  • 2PAC
    My only fear of death is coming back reincarnated
  • 2PAC
    Sometimes I sit and look at life from a different angle
  • 2PAC
    Sombody wake me I'm dreaming
  • Benjamin Franklin
    I didn't fail the test, I just found 100 ways to do it wrong
  • Benjamin Franklin
    We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.
  • Albert Einstein
    Science without religion is lame, religion without science is blind.
  • Albert Einstein
    We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
  • Albert Einstein
    Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
  • Voltaire
    Judge a man by his questions rather than by his answers
  • Voltaire
    If there were no God, it would have been necessary to invent him.
  • Oscar Wilde
    The critic has to educate the public; the artist has to educate the critic.
  • Oscar Wilde
    A man can be happy with any woman as long as he does not love her
  • Oscar Wilde
    Experience is the name every one gives to their mistakes.
  • Oscar Wilde
    Everybody who is incapable of learning has taken to teaching.
  • Oscar Wilde
    What is a cynic? A man who knows the price of everything and the value of nothing.
  • Friedrich Nietzsche
    I'm not upset that you lied to me, I'm upset that from now on I can't believe you
  • Mother Teresa of Calcutta
    I know God will not give me anything I can't handle. I just wish He didn't trust me so much
  • Mother Teresa of Calcutta
    We are all pencils in the hand of God
  • ??????
    Maybe God wants us to meet a few wrong people before meeting the right one so that when we finally meet the right person, we will know how to be grateful for the gift
  • Abraham Lincoln
    If I had eight hours to chop down a tree, I'd spend six hours sharpening my ax
  • Abraham Lincoln
    The ballot is stronger than the bullet.
  • Buddha
    Peace comes from within. Do not seek it without.
  • Buddha
    Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
  • Mark Twain
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog.
  • Mark Twain
    All generalizations are false, including this one.
  • Mahatma Gandhi
    Nobody can hurt me without my permission.
  • Mahatma Gandhi
    Be the change you want to see in the world.
  • Mahatma Gandhi
    Whenever you are confronted with an opponent. Conquer him with love
  • Mahatma Gandhi
    Nonviolence is a weapon of the strong
  • Mahatma Gandhi
    What do I think of Western civilisation? I think it would be a very good idea.
  • Mahatma Gandhi
    You can chain me, you can torture me, you can even destroy this body, but you will never imprison my mind.
  • Albert Einstein
    Small is the number of people who see with their eyes and think with their minds.
  • William Shakespeare
    Listen to many, speak to a few
  • William Shakespeare
    Love is too young to know what conscience is.
  • William Shakespeare
    Pleasure and action make the hours seem short
  • Bitza
    Daca am facut bine sau rau, nu poate spune decat El... cand o sa-mi dea sentina... sub Pamant sau Cer. Am impacat cugetul ca doar in ochii Lui pot aparea drept 'acuzatul'.
  • RACLA
    Unul pentru toti, toti pentru bani
  • RACLA
    Ti-as zice la sfarsit, silabisind cuvantul "parvenit" si-atat: oglinda oglinjoara, cine are rât?
  • Ombladon
    Bai Traiane, de ce crezi tu ca ne e bine, cand nici tu n-ai vrea sa fi condus de unul ca tine
  • Ombladon
    Ne descurcam... Va lasam taiati in punga, in p***a goala, cu sucu-n mana... "Don't wory, there's no sugar!"
  • Ombladon
    Sunt intr-o pasa proasta.. si am boala... La cate pase proaste am, ma iau astia-n nationala
  • Ombladon
    E lege ca prafu-s-alege... In p**a mea, orice vis dispare, daca-i fabricat in Romania
  • Ombladon
    ...am o revelatie, sa n-ai incredere in femei si-n franele de Dacie...
  • Ombladon
    Zambiti de sub ape, cu gura plina de carii... L-ati omorat pe Ceausescu, dar il vreti pe Gigi Becali
  • Ombladon
    Vad femei urcate in masini tunate...
    apoi in p**a,
    asa ca-mi scot masina-n ploaie,
    sa se tuneze cand tuna.
    O ard mai beat ca Vacaroiu...
    Cascati gura ca prostii...
    Eu beau pe banii mei,
    ala bea pe banii vostrii
  • Ombladon
    Mi-am trimis tarfa la ma-sa... Ea s-a-ntors, de-a dreaq. Da da-te-n mortii matii... esti ruda cu bumerangul?!
  • Ombladon
    Amuzat, distrat, ca Basescu prin Irak... Cu ochii in patru, pe perete-am desenat o p**a, si desesuptul ei, am scris SENAT
  • Ombladon
    Arzi de nerabdare sa dispar, cand apar... Daca arzi de nerabdare, arzi de tot, macar
  • Ombladon
    Dusmanii mei, sa castige cat castiga tata... si sa gandeasca cat copiii de bani gata
  • Ombladon
    Daca aviara dadea in ciori, dormeam linistit
  • Arssura
    Am orice fata cand visez si, doua ma trezesc din somn
  • Ombladon
    Dati-mi un ciocan, sa-mi indrept comportamentul
  • Ombladon
    Inteligent ca Superman, imi trag chilotii peste pantaloni
  • Tatae
    Niciodata nu a fost usor, acum e greu...
  • Scooter
    It's nice to be important... but, is more important to be nice!
  • Raku
    Te astept, zi si noapte pretutindeni
    si, mereu cate-o capcana mi se-ntinde...
    dar continui drumul pana la ultima expadrila
    de parca bat, de dorul, tau desertul fara camila...
  • Arssura
    Daca tot te schimbi, schimba-te cum erai la inceput
  • Arssura
    Stiu ca aici sunt cei ce viseaza sa ajunga-n Ibiza, cei care musca din covrig cu pofta, cu gandul la pizza
  • Arssura
    Sunt nascut in iad, dar focul din mine arde mai tare
  • Arssura
    Sunt oaia neagra care a tot lasat in urma turme, multi au ramas in urma doar ca sa-mi calce pe urme.
  • Arssura
    Si, deschid orice drum ca sa fiu fericit, cand alti se uita la ceas sa vada cat mai au de trait.
  • Arssura
    Cand mi-a fost greu si nici o mana nu mi s-a-ntins, m-am ridicat singur impins de singurul meu vis
  • Sever
    Daca banu-i ochiul Draculu, io prefer sa raman chior
  • Arssura
    Chiar daca zambetul tau dureaza o clipa tu stii ca in spatele lui au ramas o mie de amintiri vii
  • Arssura
    Magnatii vor putere iar tu un viitor mai linistit. Daca ai prieteni langa tine, poti sa spui c-ai reusit
  • Arssura
    Daca esti baiat de nota 10, esti luat de prost ca tocilarii
  • Arssura
    Cand tu arunci cu zarul, ti-amintesc ca jucam sah, copile
  • Arssura
    Viata asta e o jungla, cand ma vezi se-ngroasa gluma, c-am calcat pe cap hiene si m-am incaltat cu Puma
  • Arssura
    Daca nimeni nu e perfect, probabil ca nu sunt om
  • Arssura
    Spun ce simt si pentru ce simt raspund, in timp ce voi vreti sa pareti ce eu ma chinui s-ascund
  • Arssura
    Inca visez, chiar daca totul se preface in scrum, cand la linia de sosire scrie "Inceput de drum!"
  • Arssura
    Totusi, sa nu va amintiti de mine-n poze, si cand mor sa nu aprindeti lumanari, ci veioze.
  • Arssura
    Cate-un invidios mic imi zambeste fals de sub breton, dar eu il vad mai pierdut ca un apel pe telefon
  • Arssura
    Cand intri-n casa ud crezi c-a fost ploaie calda, esti dus, n-ai inteles ca eu, cand ma p*s pe tine-o fac de sus
  • Arssura
    Stau bland cand te vad, nu m-agit sa fac pe nebunul, dar am un pitbul in mine ce abea-astepata sa-i dau drumul
  • Arssura
    Am atatea clase peste tine ca poti sa-mi spui scoala
  • Arssura
    Nu spun ca-s cel mai bun, ci doar ca Dumnezeu s-a gandit la toate
  • Arssura
    Nu m-ajungi, sunt mereu unde nu te gandesti, cu doi pasi in fata ta, tu degeaba ma urmaresti
  • Arssura
    Asa a fost mereu, si nu se va schimba ceva, pentru ca ei n-au o viata, stau s-o comenteze p-a mea
  • Arssura
    Dar eu ma amuz si nici nu stiti cat ma bucur, ca toti ramaneti soricei in ochii mei de vultur
  • Arssura
    Iar dac-o dau in bara, am grija sa fie bara-gol...
  • Arssura
    Ai incercat sa fi siret cu mine, dar te-am facut nod
  • Arssura
    Fericirea e cea mai scumpa tarfa de intretinut

0 comentarii: