duminică, 10 februarie 2008

Echipa de handbal feminin junioare I a LPS Suceava a dat "lovitura"

Echipa de handbal feminin junioare I a LPS Suceava a dat


Echipa de handbal feminin junioare I a LPS Suceava a jucat ieri unul dintre cele mai importante meciuri ale ei în tentative de calificare la turneul semifinal, adversară fiindu-i liderul “invincibil” CSS Bacău. Gruparea suceveană s-a pregătit cum a putut mai bine pentru această dispută şi a demonstrat în joc o dorinţă de victorie mult superioară băcăuancelor.Rezultatul final a fost unul în conformitate cu ce s-a petrecut pe teren, LPS Suceava căştigând clar cu 34-27.“Meciul cu CSS Bacău era esenţial pentru noi dacă doream să ne pentru calificarea la turneul semifinal. Ne-am pregătit bine, ne-am concentrate pe joc şi, recunosc, am profitat cât am putut şi de absenţa a două jucătoare de bază din lotul băcăuan.Important este faptul că am câştigat destul de clar şi am demonstrat că avem mari resurse în pofida faptului că şi nouă ne-au plecat jucătoare de bază la Centrul de Excelenţă şi la echipe de Liga I. Este un prim pas, dar unul mare către calificarea în turneul semifinal şI cred că jucătoarele noastre merită acest lucru după efortul depus” a declarat antrenorul echipei de handbal feminin junioare I a LPS Suceava, Dorel Ţugurlan, cel care împreună cu antrenorul Ilie Pâţu pregătesc formaţia suceveană.

0 comentarii: