luni, 11 februarie 2008

Handbal Masculin >> Comentarii după victoria Universităţii Suceava


Sport



“A fost un meci de o importanţă capitală pentru noi”


GhervanPetru Ghervan era mulţumit la finalul meciul de rezultatul înregistrat pe tabela de marcaj dar şi de evoluţia pe ansamblu a echipei. Tehnicianul sucevean a precizat că pentru formaţia sa urmează câteva jocuri foarte importante, următorul examen al studenţilor urmând a avea loc chiar pe terenul liderului Steaua, pentru ca apoi la Suceava să poposească Minaur Baia Mare.

“A fost un meci de o importanţă capitală pentru noi şi mă bucur că am reuşit să trecem cu bine. S-a văzut că am întâlnit un adversar pentru că începutul a fost foarte strâns şi şi-a pus amprenta asupra jocului nostru. Am avut şi momente nereuşite în care lipsa de concentare ne-a făcut să ratăm. Extremele au ezitat şi azi. Mi-a plăcut evoluţia lui Chiruţ care a făcut un joc foarte bun mai ales că nu a fost recuperat în întregime după accidentarea din meciul cu Dinamo”, a declarat antrenorul Petru Ghervan la conferinţa de presă. (C.M.)
“Ne-a lipsit valoarea colectivă”


Eugen Bota, antrenorul bănăţenilor s-a declarat nemulţumit de prestaţia elevilor săi. Chiar dacă vedetele Fenici sau Sadoveac şi-au făcut datoria, Bota susţine că formaţiei sale i-a lipsit valoarea colectivă, un capitol la care CS Universitatea Suceava a stat mult mai bine.

“Aşa cum am mai spus, suntem într-o perioadă nefastă şi mă îngrijorează faptul că aceasta se prelungeşte. Nu a mers nimic în jocul nostru de astăzi. Ne-a lipsit valoarea colectivă. Cu toate acestea nu cred că se pune problema ca noi să retrogradăm. Astăzi a câştigat echipa mai bine motivată şi aceasta a fost formaţia suceveană. Nu avem nicio scuză în faptul că am făcut o deplasare lungă de la Timişoara la Suceava. Şi echipa CS Universitatea a făcut aceeaşui deplasare în meciul din tur şi ne-au învins” a declarat Eugen Bota.

Pentru Poli Izometal Timşoara urmează un alt meci extrem de dificil, în runda următoare aceştia urmând să primească replica echipei Dinamo Baumit, pe teren propriu. (C.M.)
Marius Sadoveac i-a lăudat pe suceveni


Autor a 5 goluri în meciul de ieri, timişoreanul Marius Sadoveac nu a ezitat să laude evoluţia Universităţii Suceava. Componentul naţionalei de handbal masculine a României a spus că gruparea suceneavă are şanse reale la un loc de cupă europeană.

Ştiam că Suceava are o echipă foarte bună dar din păcate astăzi nu am reuşit mai mult. Dacă CS Universitatea va juca aşa şi în celelalte etape atunci are şanse mari să prindă un loc de cupă europeană. Obiectuvul nostru este să prindem o poziţie cât mai bună în clasament dar pentru asta trebuie să ne revenim cât mai repede.

0 comentarii: