marți, 19 februarie 2008

Marian Pană înjurat pe Areni

În ciuda frigului pătrunzător, partida şcoală susţinută sâmbătă de Cetatea Suceava a încins spiritele printre suporterii prezenţi pe stadionul „Areni”. Astfel, pe lângă aplauzele primite la cele două goluri ale întâlnirii, antrenorul Marian Pană a avut parte şi de un incident mai puţin fericit, unul dintre spectatorii prezenţi în tribune adresând numeroase injurii la adresa băncii tehnice şi a conducerii clubului.

Conform Poliţiei Comunitare Suceava, scandalagiul, în persoana lui Ion Alexandrescu, este un „client fidel” al forţelor locale de ordine. De altfel, acesta e fost evacuat imediat în afara arenei de către agenţii comunitari, nu înainte de a avea un schimb personal de replici cu antrenorul principal al Cetăţii.

„Respectivul spectator probabil are o problemă personală cu mine. Deşi nu-i înţeleg motivele, insultele de astăzi (n.r. sâmbătă) nu reprezintă un caz singular. Am primit asemenea jigniri din partea dumnealui atât pe parcursul returului campionatului trecut, cât şi la meciul amical de la Iaşi. Mai mult, familia mea a fost ameninţă telefonic, astfel încât mă simt nevoit să înaintez o plângere penală pe numele acestui individ. Eu am venit la Suceava să-mi fac meseria, nu am luat locul nimănui cu forţa, şi vreau să fiu apreciat strict pentru munca pe care o depun la echipă”, a precizat, vizibil afectat, tehnicianul Marian Pană.

0 comentarii: