luni, 18 februarie 2008

Primăriţa de la Voitinel, lansată de PSD şi PL-D, candidează independent



Primăriţa de la Voitinel, Maria Pleşca, lansată până acum de două partide candidat la un nou mandat de primar, va candida independent la alegerile locale din acest an.La începutul lunii februarie, Maria Pleşca a fost anunţată drept candidat din partea PSD, iar sâmbătă, în cadrul unui eveniment similar, de PD-L.Primăriţa a dezminţit, ieri, că şi-ar fi luat vreun angajament faţă de PD-L vizavi de o nouă candidatură, a spus că este membră PSD, dar cel mai probabil va candida independent, dacă va decide să-şi mai încerce norocul la încă un mandat. „Eu am participat la lansarea PSD. Este adevărat că am avut câteva discuţii cu domnul Carcalete, dar pe probleme de învăţământ, nicidecum de candidatură. Nu am fost în localitate la lansarea PL-D, nici nu ştiam că va avea loc”, a afirmat primăriţa din Voitinel.Ea a mai spus că se gândeşte din ce în ce mai mult la o candidatură fără sprijinul vreunui partid şi să-şi canalizeze toată energia pe administraţia publică.„Nu mai am încredere în nimic şi în nimeni, s-ar putea chiar să nu mai candidez. Dacă mai candidez, merg independent şi voi face administraţie. Politica este pentru cei de sus, nu pentru mine”, a concluzionat primăriţa Maria Pleşca.

0 comentarii: