duminică, 23 martie 2008

Primarul Sucevei, în vizită la grădiniţe


Ieri, primarul Sucevei, Ion Lungu, a vizitat cele două grădiniţe din cartierul Iţcani. Primarul a vrut să se asigure că banii alocaţi de la bugetul local pentru renovarea celor două instituţii au fost folosiţi în mod corespunzător. Dl Lungu a ajuns la grădiniţa nr 7 în jurul prînzului, fiind întîmpinat de părinţii care tocmai veniseră să-şi ia odraslele acasă. Directoarea unităţii de învăţămînt, dna Grigore Maria, ne-a informat că grădiniţa nu are autorizaţie de funcţionare, însă speră să o obţină, avînd în vedere investiţiile făcute. “Şcoala a fost o prioritate pentru mine în acest mandat. S-au cheltuit zeci de milioane de euro în acest sens. Eu zic că am reuşit să schimbăm la faţă, din punct de vedere administrativ, şcoala suceveană. Am dat în funcţiune o grădiniţă de 225 de locuri în cartierul Burdujeni. Avem o grădiniţă în lucru în Obcini, alte trei sînt în renovare”, ne-a declarat Ion Lungu. Edilul-şef a vizitat apoi grădiniţa nr 8, unde anul trecut s-au alocat, pentru realizarea lucrărilor de reabilitare, peste 3 miliarde de lei. Nici această grădiniţă nu are autorizaţie de funcţionare. Directoarea instituţiei de învăţămînt, dna Aurelia Greciuc, a cerut Primăriei sprijinul pentru construirea unui nou loc de joacă. “Cu banii de la primărie, am schimbat parchetul în sălile de clasă, am amenajat vestiarele, am pus geamuri”, a precizat dna Greciuc.