duminică, 6 aprilie 2008

PD-L-istul Barbă este chemat de Fron în instanţă

PD-L-istul Barbă este chemat de Fron în instanţă


Directorul Centrului de Recuperare şi Reabilitare a Persoanelor cu Handicap de la Sasca, Gheorghe Fron, candidatul PSD la funcţia de primar al comunei Cornu Luncii, a anunţat ieri că-l va da în judecată pe vicepreşedintele PD-L Suceava, Niculai Barbă, pentru afirmaţiile „jignitoare” pe care le-a făcut la adresa sa şi a partidului pe care-l reprezintă. Este vorba de declaraţiile lui Barbă potrivit cărora PSD s-ar face vinovat „într-un fel sau altul” de moartea unui asistat care a fugit din Centrul Sasca în ziua în care Fron îşi lansa candidatura la primărie. Gheorghe Fron a catalogat drept „aberaţii” declaraţiile lui Barbă şi a precizat că lansarea candidaturii sale a avut loc pe data de 20 martie, ora 16 în timp ce asistatul a fugit din Centru în ziua de 23 martie. Fron a spus că incidentul de la Sasca a fost raportat atât forului superior al instituţiei cât şi Poliţiei „aşa cum se face de obicei”. „Nu are nici o legătură una cu alta şi sunt jignit de afirmaţiile pe care le-a făcut domnul Barbă prin aceea că eu aş fi luat salariaţii unităţii şi inclusiv paznicul şi de asta a putut să fugă omul. Dumnealui probabil că nu ştie că după noile reglementări aşezămintele gen Sasca nu sunt puşcării. Noi tratăm acele persoane în stare de libertate deci ducem o muncă destul de grea ca să le recuperăm şi să le reabilităm şi avem rezultate foarte bune. Din păcate mai există şi câte un incident cum s-a întâmplat pe 23 martie. Asta face parte din normalitatea să-i spunem a vieţii. Aşa se întâmplă şi în viaţa de zi cu zi dar nu să căutăm acum ţap ispăşitor că uitaţi-vă datorită că eu mi-am depus candidatura a fugit omul din Centru”, a declarat Fron.

Fron susţine că în spatele acuzaţiilor lui Barbă se află Flutur

Directorul Centrului de Recuperare şi Reabilitare a Persoanelor cu Handicap de la Sasca consideră că în spatele acuzaţiilor lui Barbă se află de fapt şeful politic al acestuia, preşedintele PD-L Suceava, Gheorghe Flutur. Fron a spus că Flutur s-a întors împotriva sa după ce a refuzat să candideze la primărie din partea PD-L. El susţine că liderul democrat-liberal i-a promis „foarte multe miliarde” ca să candideze pentru PD-L iar după ce l-a refuzat a început cu ameninţările. „Am simţit-o în momentul în care s-a făcut lansarea mea de candidat pentru că a venit foarte multă poliţie. Nu s-a mai întâmplat nicăieri lucrul acesta. Motivaţia a fost aceea ca să nu se întâmple evenimente nedorite să nu vină cumva de la alte partide să ne creeze nouă probleme. Imediat după ce s-a terminat şedinţa de lansare am fost contactat de poliţie şi mi s-a spus că o să trebuiască să primesc un avertisment pentru ca să nu aibă ei probleme. A doua zi pe data de 21 a venit subinspectorul Muscă Dorin care mi-a întocmit un proces verbal şi mi-a dat amendă de la 1.000 la 10.000 de lei. Eu nu am vrut să semnez acest proces verbal. Am primit amenda datorită unei comenzi politice”, a relatat Fron.

„Barbă este un fel de papagal al domnului Flutur”

Gheorghe Fron susţine că informaţia privind fuga asistatului din Centru a primit-o Flutur de la Poliţie şi i-a pasat-o lui Barbă „care este un fel de papagal la domnului Flutur care a venit şi a spus o prostie de a râs toată lumea”. „Îmi pun şi eu întrebarea dacă domnul Flutur o să ajungă preşedintele Consiliului Judeţean înseamnă că atunci o să ne aresteze pe toţi cei care nu suntem alături de dumnealui sau care suntem la alt partid? Dacă acum am primit amendă pentru simplul fapt că am făcut o şedinţă de partid ce se va întâmpla dacă domnul Flutur va conduce judeţul””, a spus Fron.

Fron vede în Flutur autorul moral al desfacerii contractului de muncă al soţiei sale

Gheorghe Fron s-a plâns de faptul că este supus diferitelor anchete şi şicane atât el cât şi familia amintind că soţia sa a fost dată afară din serviciu. El consideră că Gheorghe Flutur este autorul moral al desfacerii contractului de muncă al soţiei sale care a lucrat ca şi contabil şef la Primăria Cornu Luncii. „Soţia mea a fost dată afară din serviciu în timp ce domnul Flutur era ministru şi cred că este autorul moral. A fost dată afară din cauza calificativului nesatisfăcător dat de viceprimarul comunei care are şapte clase iar soţia mea este licenţiată în economie. Mai mult la vremea respectivă Finanţele sucevene au făcut un memoriu către domnul prefect care arăta că soţia mea este una din cele mai bun şefe contabile de la primării. Am fost de foarte multe ori anchetat, şicanat dar sunt obişnuit şi nu-mi fac probleme. Ştiu că mi-am făcut datoria şi îmi pare rău de ce s-a întâmplat dar asta este peste voinţa mea”,a mai spus Fron.