duminică, 2 decembrie 2007

Pană crede în echipa de azi a Sucevei

Fotbal Club Cetatea



Satisfăcut de parcursul avut de gruparea suceveană în prima parte a sezonului Ligii a III-a, antrenorul Marian Pană este convins că, în actuala formulă, Cetatea va face faţă cu brio şi în eşalonul secund. „Din experienţa pe care am trăit-o la Otopeni, vă spun că echipa se va exprima mult mai bine în Liga a II-a, unde terenurile sunt mult mai bune, iar adversarii joacă mult mai deschis. Jucătorilor de profilul lui Apetri sau Cojenel, spre exemplu, le este mult mai greu să se acomodeze cu stilul primitiv de joc din eşalonul trei. La fel am păţit şi eu pe final de carieră, când m-am transferat de la Dinamo Bucureşti la FC Braşov în Divizia B, în tur am fost cel mai slab fotbalist al echipei”, a declarat tehnicianul sucevean. Marian Pană speră ca în intersezon să se găsească fondurile necesare pentru ca pe Areni să fie aduşi încă 3 fotbalişti de valoare. „Ţinând cont de ce ne-am propus pe termen lung, consider că este un lucru vital să ne întărim echipa în punctele sensibile. Îmi doresc trei jucători buni dacă s-ar putea, câte unul pentru fiecare compartiment”, a precizat antrenorul principal al FC Cetatea.

0 comentarii: