vineri, 21 decembrie 2007

Volei. Divizia A2-Est >> CSMU LPS Suceava a terminat prima fază a campionatului pe locul 3!


Sport



MCV Târgovişte – CSMU LPS Suceava 1 – 3 (25-21, 21-25, 19-25, 16-25)

Victor Pancu, 21 decembrie În ultima etapă a primei faze a campionatului Diviziei A2-Est, echipa locală de volei, CSMU LPS Suceava, a câştigat în patru seturi, scor 3-1, în deplasarea de la Târgovişte.

Meciul a fost unul foarte echilibrat, dovadă rezultatul strâns din fiecare set, fapt confirmat şi de antrenorul Victor Pancu. „Formaţia din Târgovişte a folosit câţiva jucători noi, foarte valoroşi şi am avut destule probleme. Mă bucur că în cele din urmă am reuşit să ne impunem deşi jocul s-a disputat în condiţii improprii. Am evoluat de la ora 18, într-o sală de sport neiluminată” a declarat tehnicianul sucevean.

În partida cu MCV Târgovişte în formaţia lui Victor Pancu eu avoluat: Sasu, Orăşanu, Petrariu, Giurcă, Ursache, Chitic. Au mai jucat: B. Mihai, Şt. Rusu, Ilaş şi Cucuruzeac.

Şanse destul de mici în faza a II-a


În urma acestei victorii, CSMU LPS Suceava a terminat faza I a campionatului pe locul 3 al clasamentului, obţinând astfel dreptul de a participa în faza a II-a a competiţiei, care va începe în luna ianuarie. “ În ciuda condiţiilor pe care le-am avut în acest an, sală de sport neîncălzită, bani puţini, consider că ne-am făcut datoria şi am reuşit să ne calificăm în faza a II-a. Acolo sunt convins că nu avem şanse prea mari. Echipele din Bacău şi Galaţi sunt principalele favorite la calificarea pentru barajul de promovare” a precizat Victor Pancu.

0 comentarii: