duminică, 24 februarie 2008

vineri/ 22 februarie @ concert ceilalti

aha , dau play la guru - medicine si apoi scriu despre concert …

da , e mai ok asa . pai ziceam ca nu merg la concertu asta , dar nu aveam ce face acasa si aveam si ceva bani , deci am fost la concert . deci eu , merme , macarov , ion si dakar am mers la ocazie … am gasit repede o masina si am stat si bine (not!) . stateam ca sardinele in masina aia obosita dar macar soferu care era manelar a pus mafia , si ne-a dus pana la club in fata . m-am dat jos si nu puteam sa merg :) de amortit ce eram … dar mi-am revenit , astea , oricum nu conteaza , am intrat in arena , am schimbat trei canapele ca na , erau toate rezervate si mai si trebuia sa facem consumatie de un milion de coco dar s-a rezolvat si asta! baietii l-au combinat pe merme sa faca rost de bani si sa cumpere doua peturi si-un tedi pentru el (damn . why nigguh’ . why !?) . mai incolo s-au adunat si altii (soarec , twix , nerub) am mai stat ceva timp afara si am plecat iar in club unde se punea doar gradu’ zero si muzica extrem de trista (haaardcooore) , pana a intrat merme la pc si a pus ceva mai ok . la un momentdat a inceput si concertu’ …

i-au dat drumu ars poetica , au dat bine baietii , au si un membru nou (flop) despre care nu stiu prea multe apoi au urmat raportu ; a fost cea mai buna prestatie live a lor , concluzia e ca merme canta mai bine beat ; s-a facut si reclama pentru epuri . apoi a intrat ganditoru la care nu prea am fost atent (ma oboseste fest fumul de tigara din club si am iesit pana afara) si showul ceilalti la care nu am mai putut sta in intregime , ca am zis ca trebuie sa prind ocazie spre falticeni . toata tarasenia a fost filmata de urban groove .
am iesit din club , am plecat noua oameni la ocazie am asteptat vreo juma’ de ora si titi imi zice sa mergem la nonstopul pulii sa luam ceva de mancare … “ok , hai , chiar mi-e foame” si da , mi s-a intamplat pentru a doua oara ca atunci cand plec dupa mancare sa vina o masina si sa plece o parte din ei si eu sa raman ; mai exact eu titi si ion . apoi o ora juma’ de injurat soferi care nu ne luau . intr-un sfarsit ne-a luat cineva , am mers in falticeni , acasa si i-am dat somn . (a zis macarov ca scrie pe blogu’ epurilor si el cum a vazut concertul , si probabil si ce mi-a scapat mie)

ps. foarte important : pentru asta sa-mi aminteasca cineva sa nu mai ma duc la concerte daca e frig afara si trebuie sa astept doua ore o masina care sa ma ia in falticeni.

0 comentarii: