luni, 26 noiembrie 2007

Hrebenciuc: "Am demonstrat că suntem cei mai buni"

Hrebenciuc:


Candidatul sucevean al PD pentru alegerile europarlamentare, Florin Hrebenciuc, consideră că rezultatele democraţilor suceveni obţinute în urma scrutinului de duminică erau de aşteptat. Hrebenciuc a spus că PD a avut o campanie eficientă, a cărei miză principală a fost relaţionarea directă cu alegătorii, ceea ce a avut ca rezultat plasarea PD pe primul loc la nivel naţional în preferinţele electoratului „Duminică, pe 25 noiembrie, am demonstrat că suntem cei mai buni. Era, de altfel, un rezultat aşteptat, câtă vreme noi, democraţii, ne-am respectat promisiunile faţă de electorat şi am mizat, fie că am fost la putere sau în opoziţie, pe relaţia directă cu cetăţenii. De aceea, rezultatul obţinut de PD este unul care atestă reconfigurarea scenei politice din România şi care implică o maximă responsabilitate pentru partidul nostru. În acest sens, vreau să le mulţumesc tuturor celor care au fost alături de noi şi să-i asigur că nu-i vom dezamăgi nici de acum încolo”, a declarat Florin Hrebenciuc. Făcând referire la rezultatele obţinute de PD în judeţul Suceava, Hrebenciuc a apreciat că ocuparea locului doi pe judeţ nu face decât să motiveze şi mai mult conducerea Organizaţiei Judeţene pentru a câştiga alegerile din 2008. „Aceasta cu atât mai mult cu cât PD a obţinut locul întâi în municipiul Suceava, în condiţiile în care instituţiile administraţiei publice locale sunt încă dominate de reprezentanţi ai unor partide care şi-au trădat electoratul, precum PNL şi PSD”, a declarat Hrebenciuc. Referitor la referendumul privind votul uninominal, Hrebenciuc a afirmat că, dincolo de prezenţa sub aşteptări, ceea ce trebuie reţinut este faptul că majoritatea celor care şi-au exprimat votul au optat pentru varianta propusă de Traian Băsescu. „Dacă vă amintiţi, încă din campania electorală, le-am atras atenţia celor de la PNL şi PSD că electoratul lor va vota DA la referendum. Faptul că ceea ce am spus atunci s-a adeverit pe 25 noiembrie ar trebui să-i pună serios pe gânduri pe reprezentanţii acestor partide. Ei ar trebui să se întrebe de ce nu-şi mai reprezintă electoratul. Măcar şi din acest punct de vedere, din perspectiva PD, referendumul poate fi considerat un succes”, a încheiat Hrebenciuc.

0 comentarii: