luni, 26 noiembrie 2007

Liderii judeţeni ai partidelor politice mulţumiţi, cu mici excepţii, de rezultatele votului


Politica



Potrivit raportării de la ora 21:00, în judeţul Suceava au fost prezenţi la vot 31,04 la sută dintre persoanele cu drept de vot, ceea ce înseamnă că Suceava se află pe locul 14 pe ţară.

Cu mici excepţii, liderii judeţeni ai partidelor politice se declară mulţumiţi, după primele estimări ale rezultatelelor votului de duminică.

Cătălin Nechifor, euro-parlamentar PSD:

Reprezentantii PSD la finalul votului„În această campanie Suceava a fost un adevărat câmp de luptă iar victoria înseamnă foarte mult pentru PSD, în condiţiile în care partidele au fost susţinute de premierul României, de preşedinţii de partide, de oamenii cei mai influenţi în ţară. Pentru mine este clar că sucevenii consideră că social-democraţia reprezintă cea mai bună alegere din punct de vedere politic. Mulţumesc mult celor care au mers la vot, indiferent cu cine au votat. Promit că voi fi portavocea Sucevei la Bruxelles şi Strasbourg”.

Gavril Mîrza, liderul judeţean al PSD:

„Suceava are în Cătălin Nechifor un euro-parlamentar pe care îl rog să ţină cont de problemele cu care s-a confruntat de-a lungul întregii campanii. Din punctul nostru de vedere a fost o campanie oarecum ciudată, ce s-a desfăşurat cu mijloace disproporţionate din punct de vedere material. Unele partide au făcut risipă de forţe şi de mijloace. Trebuie să recunosc că personal mă aşteptam de la PSD să facă un scor mai bun la nivel de ţară. La Suceava PSD suntem siguri că va fi pe primul loc şi eu personal sunt mândru de ceea ce am reuşit să facem în această campanie. Mulţumesc tuturor celor care au fost alături de noi”.

Ion Lungu, preşedintele PNL Suceava:


Lungu_Ion„Este un rezultat scontat şi pot spune că am anunţat că acesta va fi scorul chiar în urmă cu câteva săptămâni la Delegaţia Permanentă a PNL de la Constanţa. Scorul este unul realist şi oricât ar încerca mulţi să-l minimalizeze fără PNL nu se va putea face viitorul Guvern, după alegerile din 2008. PLD într-adevăr ne-a surprins cu scorul realizat dar până la urmă se pare că au reuşit să fure 4 % de la PD şi să treacă pragul de cinci la sută. Revin şi reafirm că din punctul nostru de vedere rezultatele sunt normale şi cât se poate de realiste. Ţin să mulţumesc celor care s-au implicat în campanie şi care au înţeles cine a făcut ceva pentru suceveni şi pentru judeţul acesta.”

Dumitru Pardău, liderul judeţean al PLD Suceava:

Liberal-democratii suceveni bucurosi de rezultatul votului„Suntem foarte bucuroşi pentru ce am reuşit. Este un scor pe care l-am aşteptat.

Este un rezultat muncit şi onorabil care ne dă speranţe şi ne obligă pentru perioada următoare. Votul de duminică ne-a situat în primele patru partide din ţară şi asta înseamnă ceva pentru un partid care s-a înfiinţat acum 9 luni.

Din punctul meu de vedere este clar că pentru viitor liberalismul va fi reprezentat în România de PLD iar lucrul acesta începe să prindă foarte clar contur.

Cele aproximativ 7 % sunt de fapt rodul muncii şi promovării unor oameni valoroşi.”


Eugen Uricec, preşedintele PD Suceava:

Uricec„Este un rezultat scontat, şi sondajele de opinie din perioada campaniei ne-au situat pe primul loc. Este un scor bun mai ales că am depăşit procentul de 30 %. Acest lucru este foarte bun pentru partid mai ales că adversarii noştri politici sunt la o distanţă de cel puţin 10 %. Scorul ne obligă pentru perioada următoare, mai ales că la vot a fost o prezenţă extrem de slabă. Sunt foarte multe persoane indecise şi dorim ca cele 32,5 % dintre procentele pe care le-am câştigat la aceste alegeri să le putem mări cu voturile celor care acum nu au optat pentru nimeni.”

Costel Ignătescu, preşedintele organizaţiei judeţene a PC Suceava:

ignatescu„Aşteptările noastre la nivel de judeţ sunt foarte clare. Sperăm la un procent de 5 %, în condiţiile în care am dus o campanie lejeră şi am vrut să vedem dacă oamenii care s-au declarat a fi ai noştri au fost cu adevărat alături de noi.

Vom lua în perioada următoare o serie de măsuri de analiză a zonelor pe care le-am coordonat şi vom vrea să vedem ce anume am greşit şi mai ales de ce. Vom duce o campanie asiduă de construcţie a unei noi reţele de organizaţii locale.”

0 comentarii: