joi, 24 ianuarie 2008

PSD acuză PD-L de "mojicie, josnicie, mizerie"

 PSD acuză PD-L de


Social democraţii suceveni au reacţionat dur la acţiunea orchestrată de PD-L în sediul PSD unde a fost pusă în scenă sechestrarea unui tânăr în vârstă de 17 ani în spaţiul care fost folosit trei ani de zile de către PD. Cel care a răbufnit a fost preşedintele organizaţiei judeţene a PSD, Gavril Mîrza. El a declarat că ceea ce au făcut PD-L-iştii „este o mojicie, o josnicie” şi a criticat faptul că aceştia au ajuns să se folosească de un minor în lupta cu adversarii politici lucru pe care-l cataloghează drept „inuman”. „A te preta la cele mai josnice metode pentru a menţine un permanent scandal mi se pare o mojicie, o josnicie, o mizerie. A te folosi de un minor pentru aţi atinge un scop politic mi se pare la fel un lucru inuman. Dar de fapt nu mă aştept la mai mult de la aceşti oameni pentru că la aceşti oameni copilaşii de 5-6 ani le-au dansat pe un frig de minus 10 grade la Dolhasca şi la Gulia. Tot minori elevi de liceul silvic le-au plantat brăduţi pe la Vama şi s-au pozat cu ei aşa că folosind de această dată acest minor nu mi se pare decât o continuare a unor fapte reprobabile şi josnice”, a spus Mîrza. Comisia de protecţie a minorilor sesizată în cazul elevului găsit „sechestrat” în sediul PSD El a precizat că va sesiza Comisia judeţeană pentru protecţia copilului pentru a analiza dacă sunt necesare măsuri speciale în cazul minorului găsit chipurile sechestrat în sediul PSD. „Am să sesizez Comisia de protecţia minorilor care să verifice cum stau lucrurile şi să ia măsuri cu acest minor. Eu mă pun în pielea părinţilor cum e să-ţi lipsească copilul de acasă o noapte. Cum au putut să se odihnescă oamenii aceia sau ce sentimente de groază or fi trăit gândindu-se unde poate fi copilul lor”, a spus preşedintele PSD Suceava. Gavril Mîrza a ţinut să sublineze faptul că spaţiul în care a funcţionat PD este proprietatea PSD şi că democraţii care nu au avut contract de închiriere cu PSD sau cu Primăria Suceava au fost toleraţi acolo.

0 comentarii: