marți, 5 februarie 2008

RELAXATI - VA...


Pe 1 februarie am fost la un concert Travka,in Clubul Taranului.Imi place trupa asta mult de tot!I-am descoperit cu placuta surprindere la Stufstock 2004 si de atunci am incercat sa nu pierd nicio cintare de-a lor.Cu citeva zile inainte de Craciun i-am vazut evoluind in Club'60 din Suceava.Un concert in care i-am simtit obositi si cam apatici,lucru pe care l-am gasit oarecum scuzabil,avind in vedere faptul ca erau la finele turneului de promovare a noului album "Vreau sa simt Praga".(Ce-i drept,Luna Amara au cintat cu citeva zile inaintea lor si,desi erau in aceeasi situatie,n-au dezamagit deloc prin show-ul lor super-dinamic!).Pe 28 decembrie i-am revazut pe Travka in Bucuresti,la club The BLU'ZZ,unde am constatat cu bucurie ca si-au revenit.Cu atit mai surprinzatoare mi s-a parut prestatia lui George Gadei din ultimul concert(dupa o luna de pauza).Pot spune ca am stat 3 ore si ceva intr-un fum si o inghesuiala de nedescris pentru a asista la hiatusurile de memorie ale vocalului la majoritatea versurilor si la comentariile lui aiuritoare dintre piese.Colac peste pupaza,in toiul recitalului s-a infipt in fata mea o duduie tupeista,inarmata cu microfon de "U" Tv;plus cameramanul din dotare,a carui ceafa am admirat-o vreme de 3 piese.Pina cind le-am explicat ca n-am platit bilet la concert ca sa le vizionez lor spatele.
Una peste alta ,am retinut ca de-acum inainte trupa ne va priva in concerte de piesa "Corbia nebunilor" vreme indelungata si ca ne pregateste o surpriza frumoasa, undeva prin primavara.Gustul amarui pe care mi l-a last acest concert s-a mai atenuat cu ocazia unui bis lung de 4 piese si cu o bere rece bauta la final.Astept cu nerabdare o viitoare intilnire cuTravka,de la care sa ma intorc debordind de entuziasm,ca in vremurile bune!

0 comentarii: