luni, 22 octombrie 2007

Liga a III-a - Război al declaraţiilor pe ruta Suceava – Câmpulung Moldovenesc

La finalul partidei dintre Rarăul şi Cetatea oficialii câmpulungeni au contestat în termeni duri arbitrajul, centralul nemţean Petre Meterciuc fiind acuzat că a defavorizat în repetate rânduri formaţia gazdă. „Să fie clar, nu contest că Suceava are o echipă mai bună ca noi, de aceea nu cred că aveau nevoie şi de sprijinul brigăzii de arbitri pentru a se impune. Meterciuc şi-a bătut joc de noi în mai multe rânduri, totul culminând cu faza din minutul 65, când a închis ochii la un fault clar comis în careul oaspeţilor de către Nicolau asupra lui Andriuc. Mi-aş dori şi eu să am parte de asemenea arbitraj la meciurile susţinute în deplasare, dar sunt sigur că acest lucru nu o să se întâmple vreodată. Oricum după acest meci m-am convins că sucevenii sunt organizaţi din toate punctele de vedere, iar la ce măsuri îşi iau, nu au cum să rateze promovarea”, a declarat antrenorul principal al Rarăului, Relu Buliga. Tehnicianul sucevenilor, Marian Pană nu este de acord cu acuzele venite dinspre Câmpulung Moldovenesc şi spune că victoria Cetăţii putea fi chiar mult mai clară. „Îmi pare rău că nu le-am dat şapte goluri până la pauză, pentru ca acum să nu mai aibă motive să se plângă. Ei au jucat cu mare ambiţie şi pentru asta îi felicit. Nu pot fi de acord însă cu atitudinea jucătorilor gazdă din repriza a doua, când după fiecare minge aruncată în careul nostru se aruncau pe jos şi cerşeau penalty. A existat o singură fază mai controversată, în minutul 65, însă Nicolau mi-a spus că nu l-a faultat pe atacantul advers şi eu înclin să-i dau dreptate”, a precizat Marian Pană.

0 comentarii: