vineri, 11 ianuarie 2008

Hotelul Carpaţi din Gura Humorului închis pentru 6 luni de OJPC


Actualitate



Un grup de turişti din Bucureşti au depus o reclamaţie la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Suceava (OJPC) prin care şi-au exprimat nemulţumirile vizând condiţiile de cazare care nu corespundeau cu informaţiile din pachetul turistic contractat. Inspectorul- şef adjunct al OJPC Suceava, Elena Oanea, a declarat joi, în cadrul unei conferinţe de presă că turiştii, care erau însoţiţi de ghidul agenţiei din Bucureşti de la care au cumpărat pachetul, au reclamat că pe data de 31 decembrie, după-amiază, când au ajuns la hotel au constatat că dotările hotelului de două stele, nu corespundeau cu ceea ce era prezentat în ofertă. „Aşternuturile nu erau curate, şi nici albe- condiţie obligatorie, nu erau prosoape la baie, nu existau veioze, pahare, prizele erau scoase din perete. Am trimis imediat un inspector care a confirmat cele reclamate” a precizat Elena Oanea.

Aceasta a mai spus că, totuşi grupul de turişti a rămas în hotel, dar a solicitat Protecţiei Consumatorului să ia măsuri.

OJPC Suceava a aplicat o amendă de 4.000 lei (40 milioane de lei vechi) şi a dispus închiderea unităţii pentru o perioadă de 6 luni pentru adaptarea condiţiilor la gradul de clasificare.

0 comentarii: