duminică, 31 august 2008

Tariceanu: In Romania exista doua partide si o adunatura

Tariceanu: PSD a fost mai istet, aia de la PD au fost mai prosti
Foto: AGERPRES
Presedintele PNL, Calin Popescu Tariceanu, a lansat sambata, in fata tinerilor liberali, un atac dur la adresa democrat-liberalilor, pe care i-a calificat drept "prosti" pentru ca au criticat decizia maririi pensiilor si a comentat ca acestia fac parte dintr-o adunatura, iar nu dintr-un partid. Mai mult, tariceanu a catalogat PD-L drept o "adunatura" fara ideologie care va avea o existenta efemera pe scena politica.

"Anul trecut, cand a fost facuta majorarea pensiilor, PSD a incercat sa spuna "ba nu, eu am fost". Sigur, fiecare poate sa se lipeasca la o initiativa sau alta. PSD a fost mai istet, aia de la PD au fost mai prosti, pentru ca au spus "ce prostie, majorati pensiile, n-aveti de unde sa dati banii". S-a dovedit ca masura a fost extrem de apreciata, bineinteles ca aveam de unde sa dam banii. Intre timp s-au trezit si acum spun "da, majorarea pensiilor e normala, e necesara" si asa mai departe", a afirmat Tariceanu, citat de NewsIn.

O intrebare despre cele trei partide mari din Rominia l-a determinat pe Tariceanu sa faca o distinctie asupra formatiunilor pe de scena politica romaneasca. "Parerea mea este urmatoarea: in Romania exista doua partide si o adunatura", a precizat el, in aplauzele tinerilor liberali.

"Partidele se constituie in jurul doctrinelor si al ideologiilor si din acest punct de vedere exista PNL si o formatiune care, chiar daca nu-mi place, o respect, pentru ca este realizata la fel, in jurul ideologiei social-democrate. Si mai exista o alta formatiune de conjunctura, care nu are niciun fel de ideologie si este o adunatura in jurul a ceea ce stiti si care, dupa parerea mea, va avea o existenta efemera. Asta este situatia si aceasta este, dupa parerea mea, si perspectiva", a conchis el.